una carta que mai arribarà...

Un relat de: cabopolonio

Ja he aconseguit lo que volia ,lo que tant esperava però no tinc la sensació que volia tenir , és una barreja d'indignació , ràbia, impotència...
No entenc com pots ser així, no entenc com pots ser capaç de ser tan covard.
Perquè sempre agafes la via ràpida?perquè no t'afrontes als teus problemes i els arregles?
Som l'únic que tens i estàs fugint;I si t'en vas és lo pitjor que pots fer , et trobaràs sola i potser no ens veuràs tan indesitjables.Però si amb la teva edat actues així, ho tens difícil.
A la vida no tot és com tu vols , ni mai ho serà i per anar-te no farem una festa com pots estar pensant sinó que estarem tristos perque ens importes i perque no ens acceptes.
Potser no som lo millor però formem part de la teva vida i no ho pots evitar.
I ara tot canviarà, a pitjor o millor, però no estarem tots.
I tampoc se de que vas sense dirigir la paraula a ningú i no tenint-nos respecte, qui ets?!ets una persona com els demés i tenim els mateixos drets i deures i en el teu món només entres tu , tu i després tu.
I no saps el mal que estàs fent , ni t´ho imagines;Tu qui ets per perdre el respecte a la gent?has fet més que tothom?per no coincidir amb tu ens convertim en indesitjables?
Ai...tindries que saber que en el món hi ha molta gent i que poca és com tu vols que sigui , i això és la gràcia , adaptar-se a l'entorn!!!
Perquè si no t'adaptes et perds la vida , tens que apendre a conviure, a somriure , a compartir...i no ho saps fer , i no és cap delicte , cadascú té les seves coses però...perquè no retrocedeixes i ho arregles?és d'humans equivocar-se , tothom s'equivoca i jo la primera però hi ha temps per fer-se enrere i rectificar, fes-ho!
No siguis tan arrogant...mira el teu entorn i sigues sincera amb tu mateixa...no vas bé per aqui , pensa realment que vols de la vida i lluita per allò que vols.Però no segueixis així , no m'agrada, ni a mi ni a ningú i com t'estimem volem que siguis feliç però aqui , amb nosaltres.
Potser canvies, qui sap , t'adaptes i convius i consegueixes amics...però adona't lo que estàs fent.
Si us plau, demana disculpes o simplement canvia d'actitud , no actues aixi amb ella , està molt trista fins i tot em diu que accepta que tu no l'estimis.Tu creus que pot dir aixó?ella?que ha donat tot per tu?!Si..sincerament no és perfecta , ho se però jo ja he canviat mica en mica amb ella , no ho fa per fastidiar, només vol lo millor per nosaltres i no ho sabem veure.I hi ha vegades que ens tenim que menjar l'orgull i demanar disculpes, costa , si , però serà una bona lliçó que aprendràs , igual que ho estic fent jo.
Quina és la diferència?la situació i el caràcter...però és bo canviar , si vols , pots.I espero que allà on siguis estiguis bé, sé que no em trucaràs mai però potser és millor.Et desitjo lo millor i una última cosa...t'estimo.

Comentaris

  • Envia-la![Ofensiu]
    George Brown | 19-01-2005

    Molt sentiment i sinceritat.
    No entraré a valorar el contingut de la carta, perquè (si és autobiogràfica) no conec la situació i no voldria ficar la pota... però si que m'agradaria fer un parell de reflexions: ‘una carta que mai arribarà...', crec que hauria d'arribar, les coses s'han de dir per poder-se saber, si no és diuen queden amagades i fan més mal. Sé que això és molt fàcil de dir, però que quan hi ha forts sentiments pel mig és molt complicat! quantes cartes tenim guardades sense enviar? per què? suposo que la por de complicar encara més les situacions ens fa no dir res, però pensa només per un moment que sí, que aquesta simple carta, escrita amb el cor, arregles la situació, no seria magnífic!! doncs una carta sense enviar és com si no existís... mai arreglarà res.
    La segona reflexió és sobre el relat en format carta... m'encanta (només has de mirar la meva petita biblioteca de relats: 9 relats... 6 d'ells són cartes). En una carta dius les coses pel seu nom, no amagues res. No et dirigeixes al món, va dirigit a l'altre persona, el que fa que hi hagi un tracte molt personal i un nivell d'intimitat molt alt.
    M'ha agradat molt llegir la teva carta, entrar en el teu món. Transmet molta força i molta sinceritat, i escrit amb molta educació. Felicitats.

    una abraçada,
    Jordi.