Un viatje per metro...

Un relat de: *_raneta_*

8:00 del matí, apagues el despertador, t'aixeques desitjant que fos dissabte, però ja saps que no és.
Esmorzes ràpid i corrents, et rentes la cara agafes el maletí i surts de casa.

Arribes al metro, passes la targeta "i jo perquè he de pagar si aquest cabron s'ha colat?", pensaments matiners.

Uffff! gairebé se m'escapa!
El metro esta a rebosar, però et queda un gran trajecte per endavant i ja saps que d'aquí no gaire ho aconseguiràs.

Per fi! un lloc lliure!

Davant un noi, que ves a saber en què esta pensant, porta un llibre a la mà però aparenta que no ha dormit gaire... Que li haurà passat? en que deu estar pensant? potser en el que va fer ahir a la nit, o fins i tot en el que va fer el cap de setmana passat, o el que ve...

Al seu costat una dona, que també porta un llibre, però aquesta el llegeix. Segur que aquesta dona ha hagut de deixar els seus fills a escola, després de donar-los d'esmorzar, vestir-los, rentar-los la cara... es una dona que imposa, que probablement treballi a una gran empresa, on tingui també un alt càrrec.

I al meu costat no seu ningú...

Merdaaaa!!! que els ulls s'ha m'han tancat i m'he passat de parada.
Treure la cartera, doncs potser porto alguns dinerets i puc permetre'm un taxi...
Merdaaaa!!! on es la meva cartera!!!
un altre cop... perquè sempre aconsegueixen la meva...doncs ja és la tercera...

Simplement és un viatge de metro...

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer