Un capvespre de juliol

Un relat de: Atena19
Un capvespre de juliol. El sol encara brillava i ens acompanyava aquella brisa tan agradable sota l’ombra de les oliveres. Parem la taula: les estovalles de color taronja, anem escampant margarides blanques per sobre i posem unes espelmes de colors en uns gots rodons de color préssec. Els refrescos dins el gel, aixoplugats sota l’olivera…Sentim la música de fons…sembla swing - puja el volum! El Pau anava carregat amb uns gots de color verd. Els col•loca entre les flors, se’m acosta, m’agafa la mà… i em deixo empotar per la música i el ritme! La Rosa que ho veu i estira l’Albert, la Gemma i el Robert, la Lula i la Fina…comença la festa!
Els de la cuina que ho senten: la Núria esquitxa aigua al clatell de l’Iris, que reacciona amb més aigua: xof! A la camisa!!! Surt corrents a fora, i l’altra que l’empaita amb una bossa plena d’aigua…estan enmig del grup de balladors…no s’ho pensa gaire. De cop, es veuen enlaire tot de gotes que, per un moment, un instant d’aquells tan ràpids, semblava una pluja: la benedicció dels estius…els balladors agraïm el regal del cel amb crits d’alegria.

Comentaris

  • Un capvespre de juliol[Ofensiu]
    Atena19 | 06-04-2012

    Moltes gràcies pels comentaris!
    Mil petons!

  • Genial[Ofensiu]
    Pau Mora | 27-12-2011 | Valoració: 9

    Per un moment m'ha semblat ser-hi. Felicitats pel relat.

  • cinematogràfic[Ofensiu]
    isabel llanas | 21-10-2011 | Valoració: 10

    m'agrada la recreació de la escena... la frescor de la acció... sembla una projecció audiovisual... genial !!!

l´Autor

Atena19

6 Relats

9 Comentaris

4180 Lectures

Valoració de l'autor: 9.17