Un anunci

Un relat de: La Banyeta del badiu


MITJÓ D'HOME:
De la talla 44, negre, d’aspecte impecable, amb una goma que es subjecta a la cama, però no fa mal, i no m'arronso mai. De cotó fresc, llarg, gairebé nou, acabat d'estrenar, en molt bon estat.

BUSCA:
Mitjó de noia, de la talla 37, que faci goig, gomes fortes però sense segar la cama. De coloronaines (a poder ser ratllat o florejat ), de cotó fi, llarg, per estrenar o acabat d'estrenar.

OFEREIX:
Fils de tots colors de la marca Moliner, per si algun dia s'ha de sargir, per la punta o el taló.
Si amb el temps, l’aparellament prospera TAMBÉ OFEREIXO : Fils o llana de perler o del gènere que vulgui i dels colors que vulgui la interessada, per teixir-nos, perquè ens uneixin a mitja, i dels dos en facin UN PANTI.

De la resta del fil o llana per teixir, que han fet servir per unir-nos, poden fer un parella de peücs de talla menuda, per canalla.

INTERESADES : Anar a "la Merceria Betes i Fils de Can Teixidor ".

Mitjó Solitari.

Comentaris

  • molt enginyós[Ofensiu]
    Shu Hua | 22-01-2006

    gràcies per fer-me arribar aquest poema, és divertit, fresc i graciós, vet aquí dos parells de mitjons fent de les seves, fins i tot peücs. Trobo que cada dia escrius millor.
    Un petó
    Glòria

  • Hola...[Ofensiu]
    ROSASP | 21-01-2006

    se me'n ha anat el dit per lliure...
    Volia dir : que mai s'hagués pogut imaginar.

    Tens una manera d'escriure fresca i alegre, encomanes optimisme.
    Tinc la sensació de que ets molt vital i una mica trapella...

    Molts petonets!

  • original i molt divertit![Ofensiu]
    ROSASP | 21-01-2006

    Quines idees que te'n, resultes imprevisible...
    Semble tenir bones intencions aquest mitjó solitari, però primer s'hauria de conèixer de prop.
    Aquella sensació d'estar plegat amb un altre mitjó i fer tots dos una càlida bola...
    Potser tindrà sort i trobarà les ratlles més excitants, acolorides i rialleres q

  • ja ja ja ![Ofensiu]
    Capdelin | 20-01-2006 | Valoració: 10

    quasi sempre, darrerament, veig que trepitges el sector poètic de l'humor, de la ironia fina i saludable i que dóna al lector una frescor amb poders aromàtics i lleugerament curatius tipus camamilla... sempre em sorprens amb noves temàtiques i multicolors d'enfocament.
    una abraçada!

  • El mitjó[Ofensiu]
    Maria Pilar Palau Bertran | 20-01-2006 | Valoració: 10

    El teu mitjó té molta gràcia, un aprovat per lo del fil moliner.Però t' has deixat una cosa, que és L'OU DE SORGIR MITJONS; que aviat el posaràn al museu.Això no té res a veure per a que el relat no sigui bo. I ho és molt de bó!!!
    Tens una imaginació extraordinaria.
    Gràcies Pilar per els teus comentaris, ets la meva salvació, estic molt contenta amb lo que em dius, moltes gràcies. Guapíssima!!! Petons i una abraçada.

  • Banyeta...[Ofensiu]
    Ze Pequeño | 19-01-2006

    admiro el teu sentit de l'humor. Admiro els teus relats, tan frescos i lleugers, que sempre arrenquen un somriure. Admiro la teva originalitat.

    Però per sobre de tot, entre l'humor i l'originalitat, admiro que els teus relats sempre facin pensar...

    Una abraçadota, i gràcies per les indicacions!!!

    Salz.

  • jajajaj[Ofensiu]
    silvia_peratallada | 19-01-2006

    m'ha agradat moltíssim!!!
    què original....
    i és que tens raó, eh?!?!?!?
    l'altre dia anava pel carrer, i la porta del Pans ¬ company li tirava la canya a la del Bocatta, jejejej
    una abraçada!!
    Sílvia

Valoració mitja: 9.67

l´Autor

Foto de perfil de La Banyeta del badiu

La Banyeta del badiu

150 Relats

452 Comentaris

180377 Lectures

Valoració de l'autor: 9.64

Biografia:
Badalonina de soca-rel.
Amb ànima de Palamosina.

web. importans per mi :

www.hospitalitat.org
Ajuda al nostre proïsme sensa paternalisme.

www.altarriba.org
www.protectoramataro.org

Ajuda als amics de 4 potes, ens estiment desinteresadament, Ells també tenen sentiments. :-)


M.Pilar Rovirosa i Sánchez.
- La Banyeta del badiu -