Filera

Un relat de: La Banyeta del badiu

Fila de formigues formant una processó anant a cercar provisions.
Mossos sortejats per anar a files per servir a no sé quina pàtria.
Fila de lletres construint una paraula, fileres de paraules construint una frase, fileres de frases construint un relat.
Filera de cabells petits formant una pestanya.
Files de canalla amb bates de ratlles anant cap el pati a buscar el berenar.
Fila de dents formant un somriure forçat per lluir-les tant blanques.
Fileres d'homes uniformats i carregats d'armes per fer una guerra que produirà fileres de taüts i llàgrimes.
Files de persones anant a buscar una entrada pel tal o qual cantant.
Files i files de cotxes formant un gran embús que s'alimenta de files de desesperats.
Fila per poder lliurar el teu Currículum Vitae i així poder engruixir la llista dels no parats.
Files i files de cadires prou incautes que van a sentir les arengues d'autocomplaença dels mateixos de sempre que estan aferrats a la seva cadira de poder.
Files en el súper per poder pagar tot el que hem posat al carro. Fileres de carros plens de res.
Al morir també anem a una filera de nínxols enumerats i emblanquinats.
Filera, fila, files ... sempre desfilant.


Comentaris

  • Molt original i...[Ofensiu]
    Romy Ros | 16-04-2009 | Valoració: 9

    engrescadorament entortolligades les paraules per encadenar idees...sí tens raó, tot plegat sempre desfilem!

l´Autor

Foto de perfil de La Banyeta del badiu

La Banyeta del badiu

150 Relats

452 Comentaris

179920 Lectures

Valoració de l'autor: 9.64

Biografia:
Badalonina de soca-rel.
Amb ànima de Palamosina.

web. importans per mi :

www.hospitalitat.org
Ajuda al nostre proïsme sensa paternalisme.

www.altarriba.org
www.protectoramataro.org

Ajuda als amics de 4 potes, ens estiment desinteresadament, Ells també tenen sentiments. :-)


M.Pilar Rovirosa i Sánchez.
- La Banyeta del badiu -