Sé que no sé res

Un relat de: La Banyeta del badiu

Sé que no sé moltí­ssimes més coses que las que sé.
Sé que si m'endinso dins del mar, si no nedo m'ofegaré peró nedar, no en sé.
No sé les llengües dels homes,i sé que parlar amb ells no podré.
Gesticular i fer-me entendre amb signes senzillsuniversals, això sí­ que en sé.
Sé veure en els ulls dels éssers vius sí­ tenen tranquilí·litat o recel,angoixa o alegria, ganes de pau o traíduria.
No sé perqué els Éssers humans ens fem mal entre nosaltres,segurament serà pels set pecats capitals.
Sé que la vida és curta i que és llarga la soledat.
Sé que les riqueses i la bellesa son efí­meres i la dita de "tant tens tant vals" és tant miserable com tenir riquesa i petroli i els del paí­s passar fam.
Sé que la qualitat de vida és estar tranquil.
Sé el que és sentir-me ufanós de les meves arrels, del meu paí­s i de la meva llengua.
No sé si m'agradaria tenir el que no tinc, peró sé que estic molt orgullosa d'estimar als meus, amb l'ànima i el cor .
Sé que tinc pocs, peró bons amics, els millors i no els canviaria per res del món.
Em queda molt camí­ per recorre i sempre em quedaré curta d'enteniment i forces.
Continuo dient que cada dia sé menys i que sé que no sé res.


Comentaris

  • Tinc un badiu a Conèixer Catalunya[Ofensiu]
    Antonio Mora Vergés | 25-07-2007 | Valoració: 10

    Hola,

    A la meva pàgina blog, ja tens l'adreça, oi ?


    Clar !, tu si que saps, eh !

    Un petó

  • JO TAMPOC SE RES DE RES[Ofensiu]
    JOSEFINA | 15-07-2007 | Valoració: 9

    Com tots i totes, fins i tot com aquells que es pensen que saben molt... la realitat és que no sabem RES DE RES.

  • M'agrada una frase:

    Sé que la vida és curta i que és llarga la soledat.

    trobo que tens tota la raó.

    I canviaria aquesta altra:

    Sé que la qualitat de vida és estar tranquil.

    per Sé que la qualitat de vida és estar feliç.

    Es pot estar tranquil, però infeliç.

    Petons

  • TOT VERIDIC![Ofensiu]
    EULALIA MOLINS ARAGALL | 11-07-2007 | Valoració: 8

    TOTS SABEM MOLT POC DE LES COSES QUE ENS ENVOLTEN, DE LES PERSONES QUE TENIM AL COSTAT, DE LES GUERRES, DE LA FAM, DE L'INTEGRAMENT SOCIAL DELS QUE HEM MARGINAT... ETC. ETC. PERÒ TU ESCRIUS FORÇA BÉ, AIXÒ HO SÉ. UN PETÓ!

Valoració mitja: 9.25

l´Autor

Foto de perfil de La Banyeta del badiu

La Banyeta del badiu

150 Relats

452 Comentaris

180781 Lectures

Valoració de l'autor: 9.64

Biografia:
Badalonina de soca-rel.
Amb ànima de Palamosina.

web. importans per mi :

www.hospitalitat.org
Ajuda al nostre proïsme sensa paternalisme.

www.altarriba.org
www.protectoramataro.org

Ajuda als amics de 4 potes, ens estiment desinteresadament, Ells també tenen sentiments. :-)


M.Pilar Rovirosa i Sánchez.
- La Banyeta del badiu -