Tu em dones força, petita.

Un relat de: Zeamays

Tu em dones força, petita.
A la panxa de la teva mare, jo et parlava, cada dia petita, perquè sabessis que era allà.
La primera vegada que vaig tocar la teva maneta, furtivament, d'amagat, tu dormies dolça.
Dormies, envoltada de màquines, que no deixaven de ser invisibles als meus ulls, que havien desaparegut després d'hores mirant-te.
Tot el temps que vaig estar en aquell passadís és teu petita, allà vaig ser feliç, allà vaig plorar de ràbia i d'impotència...estar tan a prop i no poder abraçar-te. No poder fer res, ni tan sols tenir la certesa que sabies que era allà. Però la força que tu em dones, petita, travessa vidres, portes i el món sencer si cal.
La presó del teu cos no té prou cadenes, per privar-nos a tu i a mi, de mirar-nos als ulls i saber que ens estimem. Un somriure teu val tot el meu món, em travessa el pensament, em transforma en pura tendresa, em fon i em redueix a petit bri d'aire, que voldria entrar dins teu i explorar els teus somnis, els teus neguits, per poder sentir-te, si puc encara, més a dins meu, per poder estimar tot allò que és teu, que ara desconec, per a poder dir-te baixet que tu pots, tu tens una força que mou muntanyes, petita.


Comentaris

  • Ja em val la pena llegir-te[Ofensiu]
    pesoj | 11-08-2005 | Valoració: 10

    Sentiments a flor de pell. Simplement la vida: és el que ens mou. Felicitats!!!

  • Molt bo...[Ofensiu]
    Trobador | 08-08-2005 | Valoració: 10

    M'ha agradat molt el teu escrit...
    Fa poc que conec aquesta web, però de totes maneres aquest escrit m'ha fet sentir coses dins la panxa, suposo que m'entens.
    Segueix així...

  • estimar...[Ofensiu]
    ROSASP | 07-08-2005

    Hi ha coses que es poden pressentir, que travessen les distàncies i els espais.
    Aquesta força que neix de l'estimació, de la contemplació tendra i profunda, fa comprendre moltes coses que en altres moments podrien haver passat desapercebudes.
    Una dolça i esperançada carícia que creua els límits de les coses visibles.

    Un sentiment intens, que desprèn una gran força...

    Una abraçada i fins la propera!