Temps

Un relat de: Queca

5 mesos que ha començat l'any.
6 anys d'ençà que em vaig fer dona.
4 hores des de l'últim cop que he estimat.
1 mes esperant una trucada.
15 anys educant-me.
2 dies que no parlo amb la meva àvia.
1 setmana que no menjo taronges.
13 anys fa que no sóc filla única.
6 mesos que no canvio de noi.
1 hora amb el llibre tancat.
3 dies des de l'últim examen.
4 mesos que sóc major d'edat.
2 hores que no menjo.
1 estona sense mirar al cel.
2 dies d'ençà que va ploure.
1 mes sense sentir-me perduda.
1 minut sense somriure.
1 instant somrient.
2 segons sense pensar.
1 minut sense escriure.
10 mesos des de l'últim cop que us vaig veure.
1 any escrivint al vostre costat.
Tota una vida recordant-vos i estimant-vos.
1000 i 1 gràcies per tot.

Comentaris

  • Preciós [Ofensiu]
    N | 24-01-2006

    Queca...realment preciós..i MOLT original. No t'he escrit ultimament per que no m'he conectat...però me'n alegro d'ahver-ho tornat a fer!
    Un petó guapa!

  • Llibre | 17-11-2005

    Cert: el temps passa a una velocitat increïble, i el teu relat n'és una prova palpable. I també és un joc amb tu mateixa: un recordatori d'aquelles coses que més t'agraden i d'aquelles que... (ara em refereixo als exàmens).

    Original.

    LLIBRE

    PS.- Quan ens tornaràs a dir BON DIA ???

  • Ei Queca!!![Ofensiu]
    Ina | 18-08-2005 | Valoració: 10

    Ei Queca!!!

    Aquest relat m'ha agradat molt. (Sobretot m'ha agradat que t'hagis enrecordat de la teva preciosa germana en un dels teus relats.

    Moltes felicitats pels teus relats i que continuïs així.

    Un petonàs!!!!!!!!!!

    Ina

  • l'enumeració...[Ofensiu]
    Capdelin | 18-07-2005 | Valoració: 10

    la quantitat numèrica tant freda... però aplicada a fets personals, a detalls de la vida... ha fet que el teu poema tingui un aire anarquista, alegre, original... diferent...
    i a cada cosas li has donat una quantitat d'emoció, de sensació, de temps...
    felicitats!
    una abraçada!

  • Potser és el primer cop [Ofensiu]
    Bruixot | 14-07-2005

    que et llegeixo, amb tanta gent que hi ha aqui a RC. M'has sorprés agradablement, les 4 coses que he llegit de tu, i en tens 44.... El poema està molt bé; és original, en la forma, en els números, i el que dius és sencill però molt ben dit.
    L'únic que em queda el dupte és quan dius 1 any entre vosaltres... Ja fa un any que penjes coses aquí?.

    Una abraçada,

    Bruixot

  • Original[Ofensiu]
    erivax | 15-05-2005 | Valoració: 8

    No sé si la idea és teva o no..però m´ha sorprés
    gratament...no l´habia llegida mai,per això et felicito Queca.El teu escrit m´ha agradat.
    erivax

  • Gràcies a tu![Ofensiu]
    Ilargi betea | 15-05-2005 | Valoració: 10

    Nina, m'ha agradat molt aquest poema on barreges coses molt importants amb fets ben simples, i és que en els fons tot forma part de la nostra vida: l'amor i les taronges, els examens i els somriures...

    És tot un plaer tenir-te entre nosaltres! Però... fa massa que no ens veiem! et trobo a faltar!

    Una abraçada, molta màgia i un petonàs per tu, petita!

Valoració mitja: 9.5

l´Autor

Foto de perfil de Queca

Queca

108 Relats

757 Comentaris

193237 Lectures

Valoració de l'autor: 9.72

Biografia:
Fisioterapeuta i pedagoga.

Lectora intentant escriure.

Enamorada de la literatura, d'estimar, del mar i a vegades, de la vida.

Nascuda al febrer del 87, treballo amb avis, que són el pou de sabiesa on intento aprendre cada dia quelcom nou (sobre ells, sobre la meva professió, sobre la vida, sobre mi mateixa).

Per què Queca? Lleigeix "Te'n vas anar".