Temps d'afanys

Un relat de: Ullsblaus1

Duc mantell de solitud

neixent a la flor de l'odi

dolços sentits

espero amb delit,

em crema la pell

la fogor que sents per mi.

Abisme admirat,

paisatge enboirat

un segon en mil anys,

temps plens d'afanys.

Silueta d'un ensurt

que havia estat perdut

en els immensos pensaments,

que corren pel cap astut.

El meu cor,

és centre de passió,

que els més estimats,

comparteixen amb emoció,

i al seu lloc es retornat,

sense mal, ni una porció.

Vull estar protegit,

entre coixins viure la vida,

llavors seria avorrit,

però cap cop rebria,

en un núvol com a llit,

amb escarments s'aprèn la vida.

Comentaris

  • Tens sensibilitat...[Ofensiu]
    Xantalam | 20-08-2008 | Valoració: 10

    i ganes. Segur que treballes de valent i amb il·lusió. Això és el que t'ha de moure: fer les coses que t'agraden i fer-les el millor que puguis sense més pretensions, de moment. Tot arribarà... però mentre tant gaudeix i viu i aprenc i, sobretot, no deixis d'escriure...
    Una forta abraçada,
    Xantalam

  • em deixes ?[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 19-08-2008 | Valoració: 10

    M'agradaria la teva complicitat per treure el mantell de solitud.

  • amelie | 19-08-2008 | Valoració: 10

    ostres! em deixes parada, he llegit el teu primer relat i l'últim i la veritat és que sorprèn moltíssim que hagis evolucionat tant en tan poc temps! et felicito perquè crec que arribaràs lluny!
    no deixis mai d'escriure :)

  • Desitjos de vida[Ofensiu]
    Naiade | 14-08-2008 | Valoració: 10

    Bona poesia ullsblaus1. Expresses amb gran maduresa els teus desitjos i intuïcions futures, la frase final és la pura realitat. Segueix escrivint que vas per bon camí.
    Espero que ens anem llegint i comentant.

    Bon estiu i t'envio una forta abraçada





  • Marc![Ofensiu]
    F. Arnau | 12-08-2008 | Valoració: 10

    Quan he arribat de les meues curtes vacances, m'he trobat amb el teu comentari del meu poema sobre "O Fortuna", que vaig fer quan el Melorepte sobre la cançó de "Carmina Burana". M'alegre de que haja servit per a que t'interesses pel tema. Així comencen moltes de les nostres aficions, de la manera més inesperada.
    Per mi ha estat una grata sorpresa el teu comentari, però encara més, m'ha deixat bocabadat el veure la teua foto a la "bio". Això és el que ens cal, que la gent jove agafe el relleu pel redreçament de la nostra cultura, i que mai no s'apague la flama...
    L'enhorabona Marc, perquè ho fas molt bé, i amb el temps pots convertir-te en un gran escriptor.
    Una forta abraçada!
    FRANCESC

  • no t'aturis[Ofensiu]
    Galzeran (homefosc) | 12-08-2008

    aixó és un pas més, i encara te'n queden per fer, et diré el que li dic al REGOR, no deixis de somiar, que entre els somnis neixen els poemes, a voltes amb el ulls clucs, a voltes amb els ulls irradiant un blau enlluernador com els del teu mirar.

    Ànim Lloveras, que vas per bon camí.

    Ferran

  • Vas millorant[Ofensiu]
    JOANPG | 12-08-2008 | Valoració: 10

    Veig que intentes cercar un estil propi i més definit que el de quan vas començar, però l'espontaneitat de l'inici era deliciosa. Procura ajuntar ambdues coses i serà magnific. Tu pots, ullsbalus1, i ja saps , (ela darrer vers ho diu) que dels errors s'apren moltissim. Cal ser humild i sempre disposat a rectificar si cal.
    M'ha agradat molt el teu poema. Felicitats.

    Una encaixada de JOANPG.

  • indefinida | 11-08-2008 | Valoració: 10

    M'ha agradat molt, sobretot l'última frase (potser perquè té tota la raó).

    Continua així ;)

    Petons.

  • un regal positiu[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 11-08-2008 | Valoració: 10

    Poema dolç i tendre. Possitivitat i transparència. Gràcies.

  • Temps d'afanys[Ofensiu]
    casteller | 09-08-2008 | Valoració: 10

    Doncs dir-te que els teus relats son màgnifics,
    m'agrada com expresses tot el que tens i bé
    doncs que moltes mercis per comentar en els meus
    poemes . Anims i escriu força! Et seguire llegint

  • Poema ple de setntiments![Ofensiu]
    MarBlava | 08-08-2008 | Valoració: 10

    Es nota que estàs començant a obrir-te al món i que el teu cos i la teva ment estan plens de noves sensacions i sentiments...
    És molt maco que puguis expresar-los a través de poemes i que els puguis compartir amb nosaltres.
    Segueix endavant i no paris d'escriure, m'agrada moltissim llegir-te.

    Un petonet!
    MarBlava

  • Ei, està bastant bé!![Ofensiu]
    Unicorn Gris | 08-08-2008 | Valoració: 8

    Crec, amb seriositat i amabilitat, que el relat està ben fet. Té qualitats.

    Li falten algunes millores, i tens punts fluixos, però veig en tu talent en brut. En tot cas, també té el relat punts bons i considerables.

    Crec que no sobra dir que, en els meus inicis d'escriptor (tenia al voltant de 19 anys) feia textos pitjors que aquest. Dic això perquè, encara que penso (sí, ho penso) que jo actualment escric millor que tu, et remarco que tot escriptor neix i creix poc a poc. Milloraràs, tinc l'esperança.

    ¡¡Una abraçada, ullsblaus1!!

Valoració mitja: 9.75

l´Autor

Ullsblaus1

53 Relats

603 Comentaris

82148 Lectures

Valoració de l'autor: 9.89

Biografia:
Vaig nèixer a Barcelona, l'any 1995. Tinc catorze anys.

M'agrada molt escriure relats, quan els escric desconnecto de tot. Sembla que estigui aïllat jo i els relats sols, i ningú més.


Espero que us agradin molt els meus relats