Somnis eròtics

Un relat de: cabrera

No puc dormir
em poso a escriure i no sé què dir
Les frases per mostrar emocions no em surten.
Ja n'estic fart!
de la meva poesia fàcil, cada cop sóc més fràgil, menys viu
Només faig que pensar en tu i sé que no correspons
la reciprocitat vers mi
M'estic cremant noia, fa tant de temps que no oloro perfum
fa tan de temps que no em passo la llengua pels llavis per trobar-hi carmí
Somnis eròtics per fi és el que em queda de tu
Somnis eròtics per fi, ara que ja estàs tan lluny...

Comentaris

  • Interrogants[Ofensiu]
    Unaquimera | 04-02-2009 | Valoració: 10

    Tot fent-me preguntes, oblidava la valoració...

  • Ressons[Ofensiu]
    Unaquimera | 04-02-2009

    Pel que diu a l'introducció, en aquest poema es barreja la lletra d'una cançó antiga amb els mots actuals de l'autor, és a dir: al compàs de la música, el record ha sortit a ballar amb l'ara i el passat ha agafat de bracet al present.

    El tema sonava fa molt anys i ara ressona...

    Vol dir això que les paraules van quedar gravades de forma inesborrable en la ment?
    Per la seva força, pel seu encant, per anar associades a uns moments importants?
    Vol dir que, passat el temps, tornem on ja havien estat abans, i trepitgem el mateix camí que ja havíem recorregut en un altre moment?
    Que tant ara com abans i com després, sempre ens trobarem en mig d'alguna nit sense poder dormir?
    Un cop i un altre ens trobarem sense saber què dir en anar a escriure un sentiment, per al qual les frases són un obstacle?
    Vol dir que el somnis sempre han estat, són i seran l'últim recer de la soledat?

    Segurament...

    T'envio una abraçada des de lluny per a tu,
    Unaquimera

l´Autor

Foto de perfil de cabrera

cabrera

26 Relats

46 Comentaris

28603 Lectures

Valoració de l'autor: 9.96

Biografia:
En veritat em dic Manel i sóc fill dels peus de la muntanya de Montserrat.
Abans creia que els rodamons haviem nascut per correr.
Ara crec que no calen ni braços ni cames per poder volar.
Acaba de sortir públicada la meva
novel·la:CERCLE DE TRAÏCIONS- Abadia editors, la podreu comprar a la llibreria Ona de la Gran Via i a qualsevol d'Igualada, Manresa, Martorell, Abrera, Collbató, El Bruc, Rsparreguera i Olesa. Gràcies.
Vull agrair tots els comentaris dels meus relats i també dir-vos que el meu correu és: manelarques@yahoo.es