SOM POLS.

Un relat de: Biel Kramt
M’estava fixant en els talons clivellats d’una mare que duia un bebè penjat d’un arnés en el pit i un infant més gran agafat de la mà. I la senyora de la neteja me va demanar pas bruscament amb l’aspirador a tota màquina perquè jo tenia els peus allargats. I aquella ungla despintada, descuidada, de la mare també s’estava clivellant, cada vegada més, potser? I el clivell solcava la pell estriada amb una trinxa que es va convertir en dues, després en quatre, i vuit, i es desfeia la mare… I el bebè grinyolava i l’infant cridava. I no era cap somni perquè jo era allà i me tocava i la carn era la meva, i els ossos també, i la ferida que m’havia fet encara no havia clos del tot. I jo era allà i patia els clivells, atònit, immòbil, fins que vaig gosar d’agafar primer el bebè per l’arnés, com vaig poder, mentre sa mare s’esmunyia desdibuixant-se entre les teles, i després l’infant de la mà. I vaig romandre parat allà mateix, a la filera. I vaig sentir un esclafit a les ungles dels dits grossos dels meus peus i de sobte va passar la senyora de la neteja a xuclar de pressa de pressa el munt de pols de la senyora.

Comentaris

  • Poesia[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 19-12-2015 | Valoració: 10

    Caram, aquest relat és una autèntica meravella literària. És poesia pura. I amb un llenguatge molt ric i acurat que sempre m'alegra llegir-ho. Una molt forta abraçada i molt bon Nadal!

    Aleix

  • Genial![Ofensiu]
    Joana Morant | 19-12-2015

    Un relat genial. I la senyora de la neteja és fantàstica!
    Ens llegim.

l´Autor

Foto de perfil de Biel Kramt

Biel Kramt

31 Relats

50 Comentaris

19769 Lectures

Valoració de l'autor: 9.87

Biografia:
M’agrada escriure relats curts i compartir-los.
No m’agrada puntuar en el meu temps d’oci, així que només faig comentaris, o un m’agrada.
Ens llegim entre línies!
M’agrada pensar en menjars boníssims que no sacien -crec que Paulov feia besties d’aquestes-.
M’agrada cavalcar dins una gerra de cervesa a punt de vessar.
I córrer per poder beure cerveses.
I ja està...