Soledat...

Un relat de: peusdevent...

Si tan sols pogués tornar a acariciar la teva dolça cara, o tornar a mirar-te als ulls, tocar un altre cop les teves mans, saber que t'estim i que les esperances tornen a néixer, saber que no tot està perdut, saber que estàs lluny però que sempre ets aquí, saber que ara penses amb jo...

Però l'aigua com sempre em cau de les mans, i les llàgrimes tornen a brotar, i jo com sempre et trobo a faltar...

Miro al meu costat amb l'esperança de trobar-te però tan sols trob un munt de vells records que no he pogut oblidar...

Estic cansada crec que estar sense tu em cansa... no sé perquè no sóc capaç de somriure, em veig al mirall i no puc dir aquesta sóc jo. Em falta una peça al trencaclosques, crec que ets tu però no ho sé estic confusa i tenc els pensaments emboirats.

Camin i no sé on em trob, pot ser un camí sense sortida? Veuré algun dia el sol de nou?

Supòs que arribarà el dia en què tot es farà més clar. De moment l'únic que veig clar és la meva soledat...




Peusdevent...
20-05-05

Comentaris

  • La soledat am gust[Ofensiu]
    ullsdefoc | 19-08-2006 | Valoració: 8

    Despres de llegir les teves publicacions me ne adonat de que ets una persona am cor que te molts sentiments i que li agrada expresarlos crec que es una gran virtut. fa poc que escric sempre e tengut por de fero per no sebre expresa les coses com vui apart de que les faltes d'ortografia son cosa meva.
    A i mai no es massa tard m'encanta!

  • LLuny de tot | 27-12-2005 | Valoració: 10

    que no havia valorat :P

  • LLuny de tot | 27-12-2005

    M'ha encantat aquest escrit. Sobretot, perquè expresses molt bé el que se sent quan perds aquella persona que ha ocupat aquell paper tant important a la teva vida.
    Continua escrivint! Ho fas de conya! ;P

l´Autor

Foto de perfil de peusdevent...

peusdevent...

26 Relats

87 Comentaris

31366 Lectures

Valoració de l'autor: 9.41

Biografia:
Puc dir-te que m'agrada somriure i plorar...
Que sóc feliç amb poca cosa...
Que pens els somnis estan allà esperant ser complits...

peusdevent...

Sóc unes passes que vaguen per sempre dins una sala de ball... (Sau)

Em commou de manera especial i sé ben bé perquè...
Només val la pena viure a fons...
(Carme Riera)




R en Cadena

"Lèvingir (Gràcies) em va encadenar i jo he passat la cadena a ainona i a queta"

(fes clic a la imatge i descobreix què és "R en Cadena")