SÓC UN RÍNXOL.

Un relat de: La Banyeta del badiu

SÓC UN RÍNXOL


Sóc un rínxol, i us vull explicar des de el meu punt de vista, com és viu en una cabellera, que és la meva comunitat.
Visc en un cap de dona encara jove, i per mi bonica , rodejat de cabells de totes les edats i mides, tots som parents.
Entre tots formem una cabellera en forma de cascada rinxolada i rossenca, de textura forta però suau al tacte.

La nostra mestressa, n'està molt ufanosa de nosaltres. Ens mima i en té molta cura de la nostra salut i benestar.
Ens renta amb xampús hidratants, ens nodreix amb mascaretes que fan olors de flors fresques de primavera, i ens dóna vida amb sèrum revitalitzador.

Quan passen pel costat de la meva mestressa, tothom se la mira i nosaltres anem lluint-nos tots estarrufats i acompassats al seu caminar.

L'únic trist, és que cada dia, es suïciden en bé de la comunitat, uns cent cinquanta cabells, així la cabellera, és va sanejant i regenerant, però també en neixen una quantitat considerable de cabellets, que durant un temps els anomenem borrissol.

Jo, sóc el rínxol més mimat de la cabellera. Estic situat davant el front, em despenjo sobre les pestanyes (tot el dia les vaig festejant) de l'ull esquerra.
La mestressa em té una cura extrema, sempre em porta retallat a la mateixa mida, perquè diu que sóc part de la seva seducció. Sempre fa un gest (molt estudiat), em retira del seu ull, amb un petit gest sensual.

Bé, ja sabeu que ser un rínxol, per mi, és el millor que hi ha.




Comentaris

  • ON sou ? Tenim pendent un cap de setmana, oi ?[Ofensiu]
    Antonio Mora Vergés | 03-03-2006 | Valoració: 10

    Hola,

    Això que malgrat tot, tinc l'esperança de trobar un cap desetmana per trobar-nos, i a poder ser aviat.

    On sou ara ?

    Petons !

  • quin rínxol...[Ofensiu]
    fosca | 23-02-2006

    més simpàtic! m'ha agradat molt aquest relat, m'ha deixat un somriure als llavis cosa que sempre va bé.

    Gràcies per llegir-me

    Besets

    Anna

  • bon xicot[Ofensiu]
    Shu Hua | 23-02-2006

    aquest rinxol, jo també en tinc, d'aquests, i sempre me n'he sentit ben ufanosa, ara també, tot i que han canviat de color, ja no són castanys fosc sinó que van del gris al blanc en tota una gama d'escala colorista.
    Molt ben escrit Pilar, tens molta imaginació.
    Un petó
    Glòria

  • rinxol[Ofensiu]
    1101ilime | 22-02-2006 | Valoració: 9



    els pares sempre deien aquesta paraula

    i ara no recordava que volia dir.
    sembla que senti com, si fos ara aquest so
    marabellos.

    m'ha agradat la narració, i el seu tot sexual
    amb la pestanya.

  • no deixes de sorprendre'm![Ofensiu]
    ROSASP | 22-02-2006

    Quina sort aquest rínxol d'estar tan content de ser com és i on és! Quina sort de tenir una mestressa que renonegui el seu encís i en tingui cura d'ell i de tota la comunitat de veins de la cabellera.

    Tens uns enorme imaginació i endolceixes amb paraules el més ínfim sospir d'un cabell.
    Sempre em deixes amb un somriure dibuixat en acabar de llegir els teus relats.
    Són tan dolços, vitals i juganers...

    Molts petons Pilar!

  • Com saps...[Ofensiu]
    rnbonet | 22-02-2006

    ...'treure punta' a qualsevol cosa quotidiana!
    I, a més a més, amb eixa encantadora gràcia i senzillesa que et caracteritza.
    Salut i rebolica, xicota!

  • ELS TEUS RÍNXOLS.[Ofensiu]
    Maria Pilar Palau Bertran | 22-02-2006 | Valoració: 10

    Tens una cabellera preciosa Pilar!! No t' ho he dit mai, però ho he pensat sempre.El portes tan rosset i tan ben cuidadet.....
    Moltes gràcies per el teu comentari, imagino que ja no deus estar tant enfeinada.
    Ja ens trucarem i parlarem.Ahh!!! ja veig que penses en mi, gràcies pels e- mails.
    Records al Vicens.
    Una abraçada i petons per tú.

  • Capdelin | 22-02-2006 | Valoració: 10

    si la teva comunitat fos una cabellera rossa... series un rínxol d'or je je...
    el teu cap sempre imagina, gira i regira i toca tota mena de temes...
    per cert, usa productes sebastian-professional, no vull que caiguis mai de la cabellera de la poesia...
    ptons i una abraçada!

Valoració mitja: 9.75

l´Autor

Foto de perfil de La Banyeta del badiu

La Banyeta del badiu

150 Relats

452 Comentaris

180360 Lectures

Valoració de l'autor: 9.64

Biografia:
Badalonina de soca-rel.
Amb ànima de Palamosina.

web. importans per mi :

www.hospitalitat.org
Ajuda al nostre proïsme sensa paternalisme.

www.altarriba.org
www.protectoramataro.org

Ajuda als amics de 4 potes, ens estiment desinteresadament, Ells també tenen sentiments. :-)


M.Pilar Rovirosa i Sánchez.
- La Banyeta del badiu -