Sí, jo també tenc un terapeuta

Un relat de: Aurora Gamundí

SÍ, JO TAMBÉ TENC UN TERAPEUTA

Tenir un terapeuta una vegada al mes a la teva disposició durant una hora, és un dels plaers més grans que un pot tenir. L'altre és el sexe.

Un terapeuta t'aguanta perquè l'has pagat i durant una hora t'ha de sofrir, el teu divisme, els teus dubtes, les teves pors i inseguretats, els teus nervis, els teus mals de regla, les disputes amb el teu al.lot, la discussió amb la teva cap...

I tot això, amb cara d'interessat i fent com que agafa apunts d'allò que li estàs contant, com si no tengués res més important que fer aquest pobre homonet.

El primer dia que hi vas, penses: esper que sigui vell, arrugat i fei.
El problema és quan arribes i et trobes un jove d'uns quaranta anys, canós i amb un levi's estrets i una camisa blanca.

Això és fer trampa. A on és l'oficina del consumidor quan et passa una cosa així? Per què no hi ha un llibre de reclamacions per exigir un tipus d'home com el que t'havies imaginat?

I t'enganxes, i sommies amb ell, i la segona vegada que hi vas et fa vergonya mirar-li a la cara perquè fa dues setmanes que et despertes banyada, perquè estàs fins els nassos de fer bugada amb els llençols, perquè no hi ni un sol racó de la teva casa, de la consulta, de tot el carrer i de tots els ascensors de l'illa on no t'hagis imaginat fer-ho amb ell.

I a més, té un nom bonic, (un altre full de reclamació, si us plau, això no pot ser): Ernest

Et planteges deixar-ho però no pots. I aleshores has de cercar un altre terapeuta ( això sí, abans t'assegures bé que sigui vell, arrugat i fei) per tal de superar l'addicció del primer.

I és que tenir un terapeuta és un dels millors plaers d'aquesta vida, i el sexe, n'és l'altre.


Aurora Gamundí
24-04.09

Comentaris

  • La vida amb ironia, una visió diferent.[Ofensiu]
    abc123 | 08-07-2009 | Valoració: 10

    Molt bó.Sa primera vegada que el vaig llegir em va fascinar i ara que ho torn lelgir ho trob encara més bó.

  • Al voltant de les teràpies[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 05-07-2009 | Valoració: 10

    El teu Relat m'ha atrapat dolçament.
    És un Relat carregat d'un bon sentit de l'humor. Sentit que valoro i estimulo molt i molt.
    Em dic Joan i també sóc terapeuta.
    I vull re-afirmar que el bon treball d'un o una terapeuta és "ensenyar o re-descobrir que pots volar tocant de peus a terra".
    Ara m'he expressat seriosament. Em sembla que tot enriqueix.

  • M'agrada[Ofensiu]
    katya | 04-07-2009 | Valoració: 9

    Hola com anem?
    Això està bé, agafar-se la vida amb sentit de l'humor.
    No ens oblidem d'un altre plaer semblant al sexe i que es pot fer alhora i és el menjar. Una bona paella per exemple.

    Encantada d'haver-te trobat.
    Katya

  • De Aurora a Aurora[Ofensiu]
    aurora marco arbonés | 04-07-2009 | Valoració: 10

    Molt ben dit, xavala, no hi ha res com un terapeuta que t'escolti o faci semblant d'escoltar-te. Ara que, com que jo vaig curta de calés, aprofito quan vaig a la depìladora i li engego el rotllo pel mateix preu. I ella també fa semblant d'escoltar-me. Ara que ella no pren nota. Però per a què? Si tampoc se les miren...
    Encantada de coneixèr-te

  • En volem més![Ofensiu]
    annayansi | 04-07-2009 | Valoració: 9

    M'ha encantat. En volem més, d'aquesta mescla d'ironia davant la vida (que ens la fa molt més mengívola) i bocinets de realitat.

Valoració mitja: 9.6