Sé que no tornaràs

Un relat de: Lluna d'argent
Sé que no tornaràs, ho sé molt bé, estic més que mentalitzada i poquet a poquet ho vaig assimilant.

Tot i així encara hi ha alguna cosa que em diu que no s’ha acabat, que aquí no pot acabar el nostre amor, que si és real i sincer perdurarà com sigui;
Que estem a res que els nostres camins es tornin a creuar, que estem a res de tornar a estar a tants poquets quilòmetres…

Com et trobo a faltar,
i què dura es fa l’espera,
encara que sàpiga que no et puc esperar,
encara que sàpiga que no tornaràs.

Una nit més plorant-te i anhelant cada record no viscut, i els sí viscuts, els abraço en l'eternitat.

Cada dia estic una mica millor, ja no et penso tant, ja no fas tant mal. Però quan ho faig, em fas tanta falta... em vull quedar a viure als teus braços, mirar-te als ulls i saber que tot anirà bé.

Com no seguir escrivint sobre tu, sobre nosaltres, si des del moment que vas entrar vaig saber que duraries per tota la vida, encara que no hi siguis, encara que no tornis.

Comentaris

  • Aferrar-se[Ofensiu]

    Bon dia, Lluna d'argent:

    Aquest text està carregat de sentiment malgrat no especifiques el per què d'aquesta distància forçada.
    De vegades, l'amor que sents només està en una part i no és correspost.
    Ens aferrem a aquesta idea de manera ferma i ens acaba fent més mal que bé.
    El temps acaba per suavitzar-ho tot.
    Si és per a tu, possiblement torneu a coincidir en un futur.

    Cotinua escrivint, una abraçada i fins la propera,

    Helena

  • Records...[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 22-05-2024

    i sentiments profunds, difícils d'oblidar. Malgrat la distància, el cor sempre guarda un lloc per les persones que estimen, i enyorem, estiguin lluny o a prop.
    Un poema molt bonic i sensible Lluna d'argent.
    Salutacions.
    Rosa.

l´Autor

Lluna d'argent

15 Relats

17 Comentaris

4494 Lectures

Valoració de l'autor: 8.92

Biografia:
Nascuda al 2002, amb la meva poca experiència a la vida.

Podria dir que escric tot allò que no puc dir,
però mentiria perquè parlo molt.

Escric perquè m'apassiona i em sento a gust.

Em queda molta vida per escriure('m).
- M'agrada molt escriure per a mi mateixa però a vegades ho comparteixo.

La meva mare és la Shu Hua inactiva que potser alguns/es de vosaltres la coneixeu. Prometo fer-la escriure més que ho feia molt bé. I quan descobreixi com mencionar-la perquè pugueu clicar per veure els seus relats, ho faré.