sabatetetes

Un relat de: laia

Sabatetes de tacó per la nena maca que sàpiga dir que no, quan el veí de dalt li demani una mica de sal, o un tetabrik de llet de soja.

Sabatetes de xarol per la nena maca que passi fulles del calendari de l'any passat i comenci un nou any amb les mateixes ganes de vomitar.

Sabatetes marrons per la nena maca que no es deixi tirar floretes pel soldador de primera categoria que la seva àvia li ha llogat per casar-s'hi.

Sabatetes amb pinces per la nena maca que encara no hagi trencat el cinturó de castedat que un dia li va regalar el seu nóvio soldat.

Sabatetes de vellut per la nena maca que li agradi jugar amb els superherois que té guardats el seu germà al calaix dels ninots.

Sabatetes de tots colors per les nenes maques que encara s'atreveixin a caminar descalces per l'asfalt del seu carrer.

Comentaris

  • és bonic[Ofensiu]
    Berenice | 03-01-2006

    tot aixo de les sabatetes i les nenes, però s'endevina un missatge força trist, encara que no vull intentar verbalitzar-ho perquè prefereixo quedar-me amb la sensació, sense posar-hi nom

    m'agrada el títol :D
    sabateTETEs :P

    petonetets

  • Sabatetes de tots colors...[Ofensiu]
    Jere Soler G | 14-12-2005 | Valoració: 10

    ¿Acceptaràs de posar-te les sabatetes marrons si et llenço alguna floreta per aquest estrany i profund poema?
    Jo no sóc soldador, ni em vull casar amb tu, però m'agrada la idea que s'endevina darrere la invisibilitat aparent del missatge.

    Jo em quedo amb les sabatetes de colors... perquè encara m'atreveixo a trepitjar descalç el que calgui.

  • Laia![Ofensiu]
    Henry | 14-12-2005

    Ja sóc aquí! de nou passo per davant teu a llegir-te les últimes coses que has escrit.

    M'ha sorprès aquest poema. Intueixo un escrit rebel, segur i inconformista, però no acabo de entendre el missatge. Perquè sabatetes? ....

    He deixat el meu correu a la meva biografia. Si t'ànimes o ho trobes interessant m'agradaria que m'escribissis i m'ho expliquessis.

    Moltes gràcies.

    Henry

l´Autor

Foto de perfil de laia

laia

41 Relats

133 Comentaris

56044 Lectures

Valoració de l'autor: 9.05

Biografia:
Sols diré pena,
soledat, fracàs. Mira'm!
Em demanàveu
que digués alegria.
Si ho voleu, me la invente.


"estams de pols"

vicent andrés estellés