Repetiré el teu nom les vegades que calgui....

Un relat de: silvia_peratallada

Puc dir moltes coses, en molts moments diferents. Puc dir que no et trobo a faltar, que les hores em curen les ferides, que no sento el mateix.
Mentides.
Sento el fred als dits igual que quan parlàvem, que no em deixaven ni escriure... La mateixa escalfor al cos quan penso en tu, quan obro el correu i el teu nom apareix en forma de missatge. Quan llegeixo el que em dius, i em salten les llàgrimes que t'amagues tu.
I ara no hi ets, per veure'm plorar.
L'estrella que ens pertany a tots dos potser no ens coincideix, però la lluna és nostra.... ella és només una, i és tan partícep de les teves nits com de les meves, encara que aquestes passin a hores diferents...
Busco entre mirades la teva, entre somriures el teu rostre, entre olors la de la teva pell, i sempre marxo amb les mans buides.
Esperaré, i repetiré el teu nom les vegades que faci falta.
Perquè vull, perquè les llàgrimes han de voler dir alguna cosa, perquè la distància és una prova que no deixaré que perdem.

Comentaris

  • " ...i sempre marxo amb les mans buides "[Ofensiu]
    kispar fidu | 02-12-2005

    Buides de tu, buides d'olors, d'imatges, de sons... buides d'amor... Marxo sense res a les mans, sense ni un bocí de tu en la meva pell, sense el teu perfum, sense el so de la teva veu ressonant per les parets del meu interior...
    Repetiré el teu nom les vegades que calgui per poder veure't a prop meu. Per sentir-te al meu costat, per notar cada sensació que es desprengui del teu rostre i per endur-me'n el teu amor, el teu record... per no marxar amb les mans buides...

    Jo també he marxat amb les mans buides molts cops... últimament em dóna la impressió que massa... aix... la sensació de mirar-te les mans i veure-les tan buides...

    M'ha agradat el teu escrit! trobo que aquesta manera de tractar-ho fixant-te en les mans, en les olors, en el tacte, el so, les imatges... és preciosa... preciosa per parlar d'un tema tan especial i sensible com l'amor...

    Apa wapa, ens veiem!
    que vagi bé!
    cuida't!

    Gemm@

  • tu ves repetint...[Ofensiu]
    Capdelin | 02-12-2005

    el seu nom, que corri la teva veu per l'univers, que les estrelles es passin el teu missatge i que la lluna et xivati on ell dorm...
    i no et desanimis perquè... el fred és un espai entre dos focs, el fred és una flama sota zero, el zero és el silenci abans del número i el número és el nom de la quantitat i la teva quantitat d'amor és massa gran per oblidar el seu nom... (collons, quasi em perdo...!)
    una abraçada.

  • Preciós![Ofensiu]
    N | 30-11-2005

    No sé com he trigat tan en descobrir els teus escrits. Però és que des de la primera frase ja m'ha captat...m'encanta la manera que escrius...la forma tan natural. Senzilla...però per res això és dolent...si un cas a mi m'agrada...per què a més, està plena de sentiments! Enhorabona!

  • .........[Ofensiu]
    abraham | 30-11-2005 | Valoració: 10

    però la lluna és nostra.... ella és només una, i és tan partícep de les teves nits com de les meves, encara que aquestes passin a hores diferents...
    Caigui la nit o surti el sol, el moment és el de menys, el que importa són els sentiments!
    Una abraçadooota!!!!!

  • la mateixa lluna[Ofensiu]
    insurrecta | 30-11-2005

    com has dit, la prova de la distància diu moltes coses... encara que la separació és gran la lluna és la mateixa!!!

  • Viu la teva vida...[Ofensiu]
    cassigall blau | 29-11-2005

    ...i deixela que tota sola rutlli...que ja sap on va.

    Una abraçada

  • jmgg | 29-11-2005

    Un petit consell d'un iaio
    No diguis mai mentides, si el trobes a faltar reconeix-ho, no hi ha cap problema si et fa mal afronta-ho, i serà mes fàcil de recuperar.
    Ets molt jove i la vida dona moltes voltes, moltissimes,, i sense deixar anar el que em viscut, podem afrontar el que te que vindré amb força i seguretat, segur que si no es millor, com a mínim serà igual.

    Una abraçada Sílvia

    Ah el relat m'agrada força, està ple d'aquest sentiment tant teu (ulls foscos)

    Salut i república per a tothom


    Josep mª

l´Autor

Foto de perfil de silvia_peratallada

silvia_peratallada

507 Relats

1383 Comentaris

581719 Lectures

Valoració de l'autor: 9.66

Biografia:
Crida ben fort
dona lletres,
versos i acords.
Dona'm aire,
dona'm petons,
dona'm el roig,
vull foc al cos.
Dona'm un somriure
i un parell d'il·lusions,
només una mirada
lliure de malsons.

Dona'm alegries
dona'm un mesclat,
un mai de maria
i una tarda al teu costat.

http://silvianimfa.blogspot.com/

silvianimfa@gmail.com