Recull de nanoreptes

Un relat de: thule

El forat

Prem la carn cruixent i un regalim àcid li provoca un plaer intens… boníssima la poma --diu el cuc!

La carn fa carn

Els enterramorts, segellen amb molta cura la tomba. No poden deixar cap escletxa. El cos ajagut espera visites.

La parla

Duc als llavis, un ocell rialler color robí. Tan sovint engabiat! Avui que el deixo lliure, esclaten vint mots.

Tristesa a l'alba

La nit més curta de l'any, el sol i la lluna s'estimen. Un roig intens al cel assenyala el dolor.

Broma macabra

El noi penedit, contemplava l'escena. Una enorme taràntula dissecada presidia el coixí on jeia l'home, amb el rostre cobert d'escuma.

Passatemps

Les busques del rellotge ballen un vals, un peu a les tres… sis, …nou, i les dotze: un pas inexorable.

Creixement alarmant de l'ús de mòbils entre la població jove.

El primer nadó de l'any ha despatxat amb habilitat insòlita els sms de benvinguda i felicitacions de les autoritats.

Comentaris

  • Un bon recull[Ofensiu]
    Endevina'm | 09-01-2010

    El de la parla, no sé si és original teu, però si ho és, té tota la meva admiració, un microrelat com "il faut", que diuen a França. I el del nado que respon sms, molt bo, tot i que suprimiria una paraula que potser sobra, o benvinguda o felicitacions, si no, sense comes, al estar juntes fas una mica un engargussat.

    Vaig a llegir els altres reculls!