Recull de nanoreptes 4

Un relat de: thule
A dieta
Somià que el seu ventre rebentava de tant menjar; respirà tranquil en despertar-se i sentir els seus budells roncant.

**
Tot per la tradició!
L’enganxà fent una mona casolana, la trobà tan sensual desfent xocolata, que decidí saltar-se els aperititius, passant directament al postre.

**
Duel
El jutge resolgué l’empat amb decisió fèrria, només podia haver-hi un guanyador. El resultat fou un bany de sang.

**
Tra(d)ició
Sant Jordi 2030: les roses de plàstic, les parades de llibres inexistents per la prohibició, i l’amor erradicat dels carrers.

**
Globalització
Les noies treballaven en un cau de misèria, cosint sense aturador, peces que mai podrien dur: una roba “d’alt standing”.

**
Missatge en una ampolla: CURT I RAS
“No em destruïu, torneu-me al mar: sóc l’últim vestigi de paper i VIDRE de la humanitat”.

**
Equilibri natural…
Cloc cloc! La gallina escataineja perseguint un mosquit, i, nyec! tots dos acaben a la panxa de la guineu… nyam nyam.

**
Casa per a l’eternitat
Per impagament dels terminis del panteó familiar, es consolà amb un dels últims nínxols amb vistes al carrer Sant Ignasi.

**
La biblioteca
Buscava la inspiració per tots els racons de la ciutat, la tenia al davant, però estava cec.


Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer