Quinze .

Un relat de: Annalls

Els teus quinze anys,
els teus cabells rossos,
quinze flors s’emmirallen,
reflexes transparents d’imatges verges,
les teves il•lusions, comences a forjar,
ara i aquí, pel demà.

Comentaris

  • Llibre | 08-07-2014

    Gràcies per tots els teus comentaris.

    Llibre
    **

  • Marteta | 04-03-2014 | Valoració: 10

    A la teva filla, no? És molt bonic el poema, segur que li haurà agradat llegir-ho, i sinó que ho faci, les paraules són el millor dels regals!

    I que n'ets de llesta Anna, al relat que m'has comentat si que està inspirat en un Spa hahaha, creia que ningú ho podria arribar a pensar! I bé, els estudis i el segon de batxiller em van prou bé, millor del que m'esperava, ara em queda la darrera cursa per aconseguir-ho! Espero que a la teva filla primer de batxiller li vagi bé, li recomano que li trobi la part bona a l'estudi i sinó que miri el calendari i vagi marcant els dies manco que li queden per l'estiu... a mi m'ajuda, és una teràpia diària. Sempre em prometo el millor estiu de la meva vida!

    Una forta besada a les dues!
    Marta

  • Molt sentit![Ofensiu]
    Mercè Bellfort | 24-02-2014

    I jo que la vaig conèixer fa alguns mesos subscric tot el que dius d'ella. Celebro els seus quinze anys, i també la forma com la mare ha transmès aquest gran amor envers la filla. La meva enhorabona, Annalls, m'ha agradat molt el teu poema.
    Abraçades escalenques!

  • Gabriel M. | 17-02-2014 | Valoració: 10

    Ben preciós aquest poemet tan net, tan polit.
    Una besada i un agraïment enooorme pels teus recolzaments.

  • Les cinc del quinze[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 15-02-2014 | Valoració: 10

    Mira quina casualitat! El 3 de juny de 1998 una cunyada meva paria dues bessones. I el mateix dia, l'altra cunyada en paria tres! Tot nenes! I ara aquests cinc solets tenen quinze anys. Dissabte passat teníem una celebració familiar amb les cinc quinzeanyeres presents. I són tot això que descrius. Com a tiet, em cau la baba. Una abraçada.

    Aleix

  • i és que són tan tendres i...[Ofensiu]
    joandemataro | 15-02-2014 | Valoració: 10

    alhora tan vitals, lliures, innocents... i han d'aprendre tantes coses que fa por deixar-los sols... és com allò de l'estel, anar deixant la corda però sempre amb la corda a la mà.

    gràcies anna pel teu comentari. el tema dels signes que voleien era per fer un efecte visual com de vol de papallona però al passar a format del web ha quedat tot una mica fora de lloc...
    una abraçada ;-)

  • Un homentatge?[Ofensiu]
    Atlantis | 07-02-2014

    els quinze anys et traicionen. Felicitats per, si no m'equivoco, aquesta filla tan maca!

    Petons

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Annalls

Annalls

84 Relats

568 Comentaris

76642 Lectures

Valoració de l'autor: 9.96

Biografia:
M'agradaria saber escriure, captar allò que sents i trasformar-ho en paraules.
Jugar amb elles per posar-les de la manera més harmoniosa. Dir el mateix que han dit d'altres però que no s'assembli gens, fins i tot donar naixement a expressions .
M'agradaria que si algú em llegeix , s'aturi a deixar un comentari per ajudar-me a fer-ho millor.