Quin es l'amor de veritat?

Un relat de: Marta

Recordo quan li vaig preguntar a la mare com podia saber quin era l' amor de veritat... la mare va dir-me que l' amor de veritat és sempre l'últim ...

Aquell que no tinc la necessitat de remoure el passat el que jo m' amago i ell em busca ...
el que a vegades tots dos juguem a perdre'ns i fem trampes per deixar-nos trobar...

L' amor que m'allibera i em torna llum ...
quan a la nit sento en el meu cos nu el fred de la seva absència...





Comentaris

  • bufanúvols | 22-11-2007 | Valoració: 10

    El que et fa feliç i t'allibera. Per què són tan efímers, els amors de veritat? Caram...

  • El que fa bategar el cor.[Ofensiu]
    Avet_blau | 01-11-2007 | Valoració: 10

    Te raó la mare:
    el darrer amor es que fa bategar amb mes força el cor, però a vegades també ho fa amb amors antics....
    l' amor no sempre allibera,
    però si que neteja totes les crostes i problemes que la vida ens enganxa i deixa la pell neta, amb el tacte viu i tendre.

    llàstima que l'absència del estimat, emmalalteix-hi el cor.
    Avet_blau

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Marta

Marta

44 Relats

222 Comentaris

52464 Lectures

Valoració de l'autor: 9.81

Biografia:
No entenc de poesia nomes de sentiments i en aquest món amagat... sóc viatgera d'històries acabades sense principis... col·leccionista d'adéus sense temps...

Fins i tot sóc a vegades l'obra inconclusa amb infinites possibilitats per a un final.

Soc com soc ...

Gracies a tothom pels seus comentaris i per la seva paciència amb mi


http://desiertodearenaypiel.spaces.live.com/

marta_dunia@hotmail.com