Qui ets, imatge del mirall?

Un relat de: Nyanga

Avui em sento bella.

Em miro al mirall,
recordant-me de les hores que he insistit al seu davant
per poder treure'n finalment aquest resultat.

No semblo jo,
sembla que miri el reflex d'una altre persona,
una persona feliç,
sense problemes,
sense vagatge ni records.

Qui és ella?
No semblo jo.

Però et somric,
imatge del mirall,
siguis qui siguis,
i et dic:
gràcies per fer-me una mica més feliç.

I penso en tu,
en que no em mereixes,
i en com m'agradaria que em veiessis ara mateix.
I penso amb ell,
en lo afortunada que sóc per tenir-lo al meu costat,
i en el que em dirà quan em vegi aparèixer.

Em giro altre vegada,
per veure'm un últim cop en el mirall...
qui ets tu?
No semblo jo.

Comentaris

  • F. Escandell | 18-08-2009 | Valoració: 10

    La nostra imatge poques vegades va acord amb els nostres sentiments. Tots i totes, a primera vista, pareixem persones neutres, ni tristes ni felices, potser sense cap història per contar. I la realitat és tan diferent... Perquè tots tenim el nostre cor, més o menys ferit, i perquè tots tenim una llarga història de la nostra vida per contar.

    Gràcies pel teu comentari!

    Una besada!!

  • No et conec [Ofensiu]
    Nonna_Carme | 14-08-2009

    personalment (espero poder fer-ho en alguna trobada de RC.),però estic segura que la vertadera Nyanga és la que veus avui en el mirall: la bella, la que trepitja fort, la que diu al món PREPARA-T QUE VINC!
    M'ha ecantat llegir-te!
    Una abraçada.
    Nonna_Carme

  • Un amic, el mirall[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 14-08-2009 | Valoració: 10

    Guapo Relat.
    El mirall és un amic sincer. Ho mostra tot i no tenim poder sobre el mirall. També va bé.
    Gràcies pel teu comentari i estic content que hagis rigut amb el SOFÀ.

  • Molt bell![Ofensiu]
    Cendra de flor | 13-08-2009 | Valoració: 10

    Som el que nosltres sentim o el que aparentem? El teu poema m'ha fet reflexionar molt. TDe vegades tantes imatges donem que a no sabem qui som.
    Felicitats!
    Cendra

  • gràcies a tu[Ofensiu]
    petakin | 11-08-2009

    és que ha sigut molt fort, ha sigut acabar-me el llibre, pujar a l'ordinador conectar-me un moment a relats i veure això ha sigut, nosé com massa ficitici.D'aquelles casualitats que agraden. M'agrada com escrius a més!

  • molt fort[Ofensiu]
    petakin | 11-08-2009

    Ostres just avui, he començat i acabat un llibre del Jordi Serra i Fabra que es titula A l'altre banda del mirall. És molt interessant.
    Em fa gràcia perquè parla de la persona del mirall com quelcom passat. Contant el temps que triga la imatge d'anar dels ulls al mirall i tornar als teus ulls, la milionesima de segon que triga a succeir aquest fet, potser han passat moltes coses en el món. En fi molt interessant tot això del mirall i poguer veure'ns a nosaltres mateixos reflectits, qui som? que som? on som?, i realment ens coneixem més del que coneixe'm el veí? el venedor de pa? etc etc.

  • somnisdecolors | 10-08-2009

    Com tots els altres m'encanta, i no possare un testament per aqui perque suposo que amb això basta, ma'grada molt.
    I la veritat es que el meu relat ( Era un adeu o un fins aviat? )noo es fruit de la imaginació, mes o menys tot el que hi ha escrit allà es el que va passar i moltes gracies per l'abreçada perque pensar que tenc numes 14 anys i per això mateix me'n queden molts mes a viure amb aquest racord damunt em mata .
    Un peto i com sempre et dic seguiré llegint !

  • Lo afortunada que soc per tenir-lo al meu costat..[Ofensiu]
    _ampariues | 10-08-2009

    .. m'encanta el reLat.

    M'alegra que em comentares i que t'agradara, a penes fa dos dies que escric ací a relats, i no pensava que poguéra agradar ningun text mes, la veritat.

    A mi també m'agrada molt la teva manera d'escriure, de veres.

    Seguiré llegin-te.

    un bes molt fort ;)

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Nyanga

Nyanga

45 Relats

225 Comentaris

63268 Lectures

Valoració de l'autor: 9.86

Biografia:
Els coneguts diuen de mi que sempre estic feliç i amb un somriure als llavis, els que em coneixen saben que no sempre somric... només aquells que m'estimen de debó m'han vist plorar.

*
*
*

Gràcies a tots els que passeu intencionadament o no pels meus relats i gràcies encara més a aquells que gasteu una miqueta de temps en comentar-los....M'ajuda molt saber les vostres opinions per millorar!