QUI CENSURA?

Un relat de: xavier de Ventolà
RESULTAT

CENSURA

UNA MENT PRIVILEGIADA HA CONSIDERAT QUE NO ERA LITERATURA NI RES.

A LES ESCOMBRARIES DEL NO RES.

GRÀCIES


XAVIER de VENTOLÀcensura

Comentaris

  • Resultat: censura[Ofensiu]
    kefas | 29-04-2019


    Ni res ni no res, sinó tot el contrari. Això és el que passa quan la censura és el resultat.

  • Llibertat d'expressió i odi[Ofensiu]
    Bonhomia | 24-04-2019 | Valoració: 10

    Autocensura? Jo ho entenc com una protesta. No sé perquè, em fa l'efecte que absolutament ningú es pot expressar com voldria i agradaria, en aquest món on vivim, que de guerres en va ple i la guerra pacífica de la llengua se'ns fa impossible.



    Sergi

  • Mortadelo i Filemón[Ofensiu]
    SrGarcia | 23-04-2019

    Que bo, que bo.

    Confesso que en un primer moment no he entès res, però gràcies a la meva afició a la literatura d'espies (Mortadelo i Filemón, especialment) he arribat a entreveure coses magnífiques.

    Sí senyor, dediquem-nos a escriure velades al·lusions els uns als altres, diguem coses però que no sembli que les diguem.

    M'apuntaria a aquest joc amb entusiasme.

  • Debat...[Ofensiu]
    Nil de Castell-Ruf | 19-04-2019 | Valoració: 10

    Encara que sembli un rodolí aquest concís relat teu, és de fet una deducció sàvia que convida a un devat profund. Salut! Nil

l´Autor

Foto de perfil de xavier de Ventolà

xavier de Ventolà

6 Relats

30 Comentaris

10596 Lectures

Valoració de l'autor: 9.25

Biografia:
Nascut a la Vila de Gràcia al 1957.
Membre co-fundador de la Revista Marboré.
Col.laborador a diverses revistes de poesia i còmic dels finals dels 70 i primers dels 80.
Llibre de poesia publicat a 31 POETES D´AVUI, que va sorgir de les tardes de Poesia Viva de la Cova del Drac, que coordinava Josep Colet.
Llicenciat en Ciències de la Informació.
Em vaig presentrar a Girona al premi de Poesia."tretze sonets pel CANVI", tenis 23 anys.
DESDE LLAVORS VOLUNTARIAMENT NO HE TORNAT A PUBLICAR RES, excepte a RELATS EN CATALÀ.
VAIG DIR 2 QUE S´HO MENGIN AMB PATATES" FINS AVUI 62 ANYS