Dedicatòria

Un relat de: xavier de Ventolà

Per a en Xavier

recordant les moltes estones
de joc i joquines compartides:
els partidets de futbol
amb la pilota "gorila",
les competicions d´excalectric,
el tren de sobretaula,... (la teva memòria és infinita)

i a l´estiu, l´"escondite", el "palé",
i les representacions dramàtiques.

Ah! , i sobretot,
les nostres "peleas"
on em vas ensenyar
- sense jo saber-ho -
a ésser tolerant
i a respectar l´adversari,
i encara més, en el nostre cas,
quan la competició no era gens igualitària.

Gràcies per tenir pessigolles
i deixar-me guanyar
quan podries haver-me vençut
movent solament un dit.


Maig 98

Comentaris

  • germans petits[Ofensiu]
    Shu Hua | 19-05-2005

    els germans petits, ni que en el moment no ens n'adonem o no ho manifestem, també tenim amor i tendresa cap als grans. Jo també li vaig dedicr un poema al meu germà, però no per haver publicat cap llibre, sinó com a regal d'aniversari.

  • L'amor entre germans.[Ofensiu]
    eternasomiadora | 19-05-2005 | Valoració: 10

    Moltissimes gracies pel teu comentari i tambe pels anims :) m'ha agradat moltissim el teu comentari de debo, mira ke no habia caigut en aixo de l'alba :D gracies!! M'ha agradat molt aquest poema teu jo que tinc un germanet petit se de que va la cosa, i que bonic que es que els germans ens estimem i juguem plegats tenir algu al teu costat per a tot, que et coneix de d'alt a baix, i la proteccio d'un germa gran que sempre u donara tot per tu, be jo soc la gran i que u fem de gust estar pel nostre germanet, m'ha agrdat molt el teu poema fet amb molt amor i carinyu cap al teu germa. Segueix escribint petons!!

l´Autor

Foto de perfil de xavier de Ventolà

xavier de Ventolà

6 Relats

30 Comentaris

10581 Lectures

Valoració de l'autor: 9.25

Biografia:
Nascut a la Vila de Gràcia al 1957.
Membre co-fundador de la Revista Marboré.
Col.laborador a diverses revistes de poesia i còmic dels finals dels 70 i primers dels 80.
Llibre de poesia publicat a 31 POETES D´AVUI, que va sorgir de les tardes de Poesia Viva de la Cova del Drac, que coordinava Josep Colet.
Llicenciat en Ciències de la Informació.
Em vaig presentrar a Girona al premi de Poesia."tretze sonets pel CANVI", tenis 23 anys.
DESDE LLAVORS VOLUNTARIAMENT NO HE TORNAT A PUBLICAR RES, excepte a RELATS EN CATALÀ.
VAIG DIR 2 QUE S´HO MENGIN AMB PATATES" FINS AVUI 62 ANYS