Que és estimar ?

Un relat de: Yuna

Perquè no és tot més fàcil?
Perquè tinc que imaginar-te
quan vull veure't?
Perquè tinc que escriure't
quan vull parlar-te?

Em pregunto que m'impulsa
a enyorar-te sempre
a plorar en silenci
a confiar amb tu
a esperar que tornis
a desitjar-te el millor.

Em pregunto com suportar
renunciar a tu
quedar-me sola
congela il·lusions
viure enyorada
sentir-me exclosa.

Diguin el que diguin està molt clar
és el sentiment més generós
el que tu vulguis donar
el més sincer i lluitador.

¶:)

Comentaris

  • realment...[Ofensiu]
    SomriureXsobreviure | 19-02-2006 | Valoració: 8

    et quedes parat amb aquestes paraules tan sinceres i senzilles.. i que expressen alló que vols expressar... i l'amor que sents cap algu..
    no et rendeixis... jo tampoc ho fare...

  • Ballem?[Ofensiu]
    L'epicurista Pol | 14-02-2006 | Valoració: 10

    jejeje parlo de ballar perquè el poema m'ha recordat molt la imatge de dues persones juntes i agafades de les mans que només es miren amb confidència. L'un és la humanitat que busca en la mirada de l'altre què pensa realment.
    El que no tinc molt definit és com anomenar l'acompanyant de la humanitat que somriu que aquesta li pregunta què és estimar.
    Alguns defineixen aquest acompanyant anònim amb la paraula Déu, altres com una concepció metafísica de la veritat llunyana a les nostres capacitats (les Idees) i així trobariem mil definicions d'aquest quelcom anònim que balla amb nosaltres.
    Jo simplement anomenaria aquest ser metafísic que té les respostes o que és en sí la resposta com la meva parella de ball.
    I parlo del acompanyant de ball perquè fas una qüestió ben complicada i molt romàntica que em sembla brillant.
    Tinc la imatge al cap d'aquesta parella que em somriu però no em contesta i crec que és més romàntic que no em contesti, que jo ja buscaré per aquests mons.
    Moltes gràcies per la reflexió que suggereix el teu poema, potser m'he passat amb el comentari :p ... ja acabo.

    Una forta abraçada i segueix ballant que potser algun dia ens contestarà!

    Pol

  • realment[Ofensiu]
    silvia_peratallada | 10-02-2006

    em sembla que estimar és el sentiment més complicat que existeix, eh?
    un conjunt de foc i gel, que ens fa parar bojos i bojes...jejeje
    molt guapo el poema...una bona reflexió, i millor la conclusió!!!!
    una abraçada!
    Salut i paraula!

  • Molt bonic[Ofensiu]
    Lluís | 08-02-2006

    Què és estimar et preguntes??

    Diria que amb les teves paraules ho has expressat clarament...
    Estimar és saber que algú t'importa, que no et fa sentir-te indiferent, que et preocupa.
    Els amics, la familia, la persona amb qui vulguis compartir la teva vida... tots tindran aquest tret en comú!
    M'agrada com escrius tot i que no disposo de molt temps per fer-ho!
    Un plaer veure com algú es preocupa de coses que molts cops donem per suposades però que no ens queden massa clares a ningú!
    Una abraçada!

    Salut!

  • gran pregunta, sense resposta exacte[Ofensiu]
    ombra | 08-02-2006

    Com moltes altres coses de la vida, no hi ha una resposta clara i precisa de que és estimar. En el fons millor no? Sempre tenim l'oportunitat d'adaptar-lo a nosaltres mateixos o mateixes!!
    Fins una altre!

  • que boooo![Ofensiu]
    victoria galofré fernández | 07-02-2006 | Valoració: 10

    joer... no saps com m'ha arribat, just al mig de la diana!! ;) gracies per aquest escrit!

  • No sé si en aquesta vida em tornarà a passar...[Ofensiu]
    buscador | 06-02-2006

    Ja ho pots ben dir, Yuna. Per què tot no és més fàcil quan som al davant d´algú que ens fa conèixer l´eternitat, d´algú que atura el temps, d´algú que ens fa veure i sentir el sentit de la vida. De vegades agafem camins que no són els més fàcils, de vegades agafem camins que ni tan sols sabem per què els agafem, de vegades el camí s´estreta i ens ofega i no som prou valents per continuar-hi. Gràcies per posar-li més paraules.

  • estàs [Ofensiu]
    jaumesb | 06-02-2006 | Valoració: 10

    caminant i m'agrada

Valoració mitja: 9.17