Quan surgeix la màgia

Un relat de: amelie

Estic preparada, el cor em batega a 1000 per hora, no puc amagar la meva excitació, els ulls em brillen de manera especial...

Es fa el silenci.

Tot està immers en la foscor més absoluta.

De mica en mica... va apareixent,
tímida
les primeres notes se m'escolen per les orelles i em fan vibrar tota jo, m'agrada.
la segueixo amb la mirada, la persegueixo, l'atrapo. Em moc amb ella sentint cada pulsació, l'acarício, m'abraça: no em deixa pensar en res més.
Finalment em posseeix
o sóc jo qui la posseeix a ella?
Ens hem fusionat i ara formem part d'un mateix tot.
Amb el pèl eritzat, els mugrons en alerta, la suor que em ressegueix tots els racons...
No puc parar, ara ja no, m'oblido de tot, pugem i pugem i volem juntes i més i més... de sobte, la res piració s'accelera: arribem a l'èxtasi quan, abatuda, MOR.
I jo amb ella.





Un calfred recórre el meu cos: què és aquest soroll?

obro els ulls encara emmarats de llàgrimes,

què és tota aquesta gent? s'aixequen m'aplaudeixen...
em noto les galtes enceses...

m'han vist fer l'amor amb una cançó.

Comentaris

  • L'escriptor mediocre | 14-03-2007 | Valoració: 10

    Magnífic. Un gran relat, la veritat.
    Curt però intens, sense allargar-lo massa en descripcions inútils, donant-li un cert toc eròtic interessant, amb espais com molt bé diu Gestual, que donen encara més força i emotivitat al contingut i el missatge del relat, que creen intriga pel que passarà. I sobretot, un final molt original, inimaginable i certament poètic.

    No t'aturis!!

    Juseph

  • Pentagrama ...no et coneixía bé!!![Ofensiu]
    Gestual | 28-01-2007 | Valoració: 10

    M'encanta l'ús que fas dels espais, que, per si fós poc,...insuflen més passió a aquestes paraules que escrius amb autèntica mà d'artista!!!! Gràcies per els teus regals!

    Gestual

  • Pentagrama ...no et coneixía bé!!![Ofensiu]
    Gestual | 28-01-2007 | Valoració: 10

    M'encanta l'ús que fas dels espais, que, per si fós poc,...insuflen més passió a aquestes paraules que escrius amb autèntica mà d'artista!!!! Gràcies per els teus regals!

    Gestual

  • fantàstic![Ofensiu]
    llumdenit | 17-10-2006 | Valoració: 10

    ei, descrius el que penso que sent el meu profe de guitarra quan la toca.
    I m'he vist allà sentada, gaudint de la seva música, mentre ell no hi és, perquè es transforma...
    Molt bó, m'ha agradat

    una abraçada
    llumdenit

  • Que bo!!![Ofensiu]
    indefinida | 20-09-2006

    Un final brutal!!! M'ha encantat

    Petons

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de amelie

amelie

66 Relats

150 Comentaris

68674 Lectures

Valoració de l'autor: 9.63