Prohibida l'entrada sense protecció

Un relat de: Ombrívol
El tinent Jim Thompson va morir de càncer al maig del 2015. Un cas de mala sort, va concloure la investigació militar. El submarí USS Dallas era una nau prou segura i mai s’havia donat un accident similar.
Ningú va saber que tot havia començat 5 mesos enrere. Un torn de vigilància que comença avorrit com tots. Després una partida de cartes tensa com cap altra. La baralla, el cop de cap contra el terra de metall. Trobarien el cos amb el canvi de guàrdia, si no ho podia evitar.
Però, on amagar un cadàver en un lloc com un submarí? Quin era el lloc on ningú entraria a buscar? Si anava prou ràpid, si s’hi estava poc temps... l’aigua de refredament del reactor nuclear acabaria per desfer les restes... Només calia posar-se el vestit de protecció, però ja no quedava temps...

Comentaris

  • Ben fet :-)[Ofensiu]
    unicorn_gris | 06-09-2016 | Valoració: 8

    Les aventures d'aquest tinent de submarí em semblen ben escrites. I el pobre, al final, víctima de les circumstàncies de la guerra i d'un accident.

    Descansi en pau.

    Ens veiem, Spy..

  • Concreció[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 09-08-2016 | Valoració: 10

    Més concret no es pot ser. Quatre ratlles i tota una historia per descubrir, potser per alargar o potser no. així, tal i com t'ha quedat, ha sortit rodona. Felicitats! Una abraçada.

    Aleix