preferiries no haver despertat

Un relat de: silvia_peratallada

Hi ha dies que preferiries no haver despertat.
Després d'un cap de setmana pèssim, tenint en compte que no vas poder anar al poble per culpa de la neu (si si, la mateixa que et va fer riure amb les guerres, i que et va fer relliscar esdevenint la víctima dels atacs més cruels amb la neu acumulada de damunt els cotxes...), perquè les carreteres estaven tallades. Vas haver de dormir en una casa que no era la teva, i dissabte seguia sense haver-hi possibilitat d'anar al poble.
El poblet més bonic del Baix Empordà nevat, i jo amb una càmera de fotos a trenta quilòmetres sense possibilitat de veure-ho...

En vista de l'èxit i de les previsions del temps, dissabte decideixes tornar a la ciutat gris. Almenys allà pots aprofitar el temps fent feines pendents. Intentes descansar, decideixes no sortir. La mala llet acumulada no et permetria divertir-te.
Però tampoc pots descansar. A les cinc de la matinada, enmig d'un somni estil "la catàstrofe del carmel" amb l'edifici on vius, et desperta l'intens soroll de la pluja contra el vidre, i et penses que definitivament ha caigut l'edifici, però és real, és la pluja amb una força desconeguda, ràbia descontrolada, que sembla talment l'estat en el que et trobaves ahir.
T'acostes a la finestra per veure la intensitat de la pluja, i et sorprens. Mai havies vist tanta força en una tempesta. No es veu res, ni tansols la casa de davant.

Diumenge et lleves amb mal de cap, sensació de cansament, i aquí comença el teu estat de debilitat.

Mires al teu voltant, i la gent que vols, no hi és. No tens cap missatge a la bústia que esperéssis, i a sobre, a la nit, la lluna no es veu a causa dels núvols.

Hi ha dies , que es poden allargar a dies i dies, que preferiries no haver despertat.

Comentaris

  • Perk no vas agafar el vol del angel ...[Ofensiu]
    cassigall blau | 03-02-2006

    ...k passa per Regencòs i volant per damunt de Pals i St Julia de Boada arriva fins al xulo poblet de Peratallada, donaaaaa!

    M'ho havies de haver dit, collons!

    Una braçada!

    pere

  • Vinga doncs[Ofensiu]
    Xitus | 03-02-2006

    Sílvia, tu mateixa ho dius, hi ha dies i dies... és el que hi ha?
    I si hi ha ràbia, millor que surti cap enfora, mai cap dins, i si surt en forma d'escrit, millor.
    Una abraçada,
    i b-xitus!

  • EI GUAPA[Ofensiu]
    xavi43881 | 03-02-2006

    JO JA FA DIES QUE ESTARIA DORMINT, NO DESPERTAR I AXÍ NO TROBAR-ME AMB LA MATEIXA MERDA DE SEMPRE.
    GUAITA, VIURE POT SER MOL DUUR, PERÒ MÉS DUUR ÉS SABER KET KEDA POC PER VIURE, I A TU ENCARA ET KEDA MASSSA PER VIURE.

    PTONS I NS VEIEM AVIAT

l´Autor

Foto de perfil de silvia_peratallada

silvia_peratallada

507 Relats

1383 Comentaris

580941 Lectures

Valoració de l'autor: 9.66

Biografia:
Crida ben fort
dona lletres,
versos i acords.
Dona'm aire,
dona'm petons,
dona'm el roig,
vull foc al cos.
Dona'm un somriure
i un parell d'il·lusions,
només una mirada
lliure de malsons.

Dona'm alegries
dona'm un mesclat,
un mai de maria
i una tarda al teu costat.

http://silvianimfa.blogspot.com/

silvianimfa@gmail.com