Plora'm

Un relat de: Jordi Hill Montes

Plora'm, i diguem
perquè plores,
que necessito,
totes i cada una
de les teves llàgrimes,
per entendre
les meves pors.

La meva por,
no es la teva por,
la teva omple diaris,
la meva només cors.

Comentaris

  • molt bonic[Ofensiu]
    Vida | 05-08-2005 | Valoració: 9

    es simple, pero va amb un missatge clar i entenedor k m'ha arribat fins a la profunditat del meu ser.
    segueix escribint, encara que veig que ja has publicat 38 obres... però a mi m'agraden més les que tenen un estil com aquesta, d'amors impossibles o possibles. Crec que tens un sentiment amagat que et permet fugir dels altres estils per a fer obres precioses d'amor, segueix aixi.
    Una bossa de sort!
    Raül

  • Preciós....[Ofensiu]
    Ze Pequeño | 26-05-2005

    M'ha agradat molt, però em fa por haver fet una interpretació massa personal o errònia. Suposo que, en el fons, la poesia és força subjectiva. No sé. Bé, tant és.

    Demano permís (i me l'autoconcedeixo) per endur-me aquests versos amb els meus preferits.

    I si m'ho permets. prova d'acaronar la guitarra. Hi ha moments en que senta molt imolt bé. Jo també l'apallisso de tant en tant, però l'acarono més.

    Una abraçada ben forta.

  • silvia_peratallada | 17-05-2005

    molt bonica si senyor....m'ha agradat molt, curta i directa!!

    El descobriment de Blai Bonet és gràcies a en Cesk...
    uooo!!! un regal??!!!!jejej, com una nena el dia de reis, estic d'il·lusionada...jjejej
    la meva adreça és silvia_peratallada@hotmail.com!!!!!
    Salut, revolta i paraules company!
    Sílvia!!

l´Autor

Foto de perfil de Jordi Hill Montes

Jordi Hill Montes

127 Relats

179 Comentaris

103697 Lectures

Valoració de l'autor: 9.45

Biografia:
El meu nom és Jordi Hill Montes.

Sòc de Vilafranca del Penedès i pateixo certa dossi de Vilafranquinitis atès que estimo aquest poble.

Sòc obrer tot el dia, i això si que m'interessa.



gempoldi@hotmail.com