Els plaers de la Txell

Un relat de: Jordi Hill Montes

Bom- bom, compassades les passes, ressonen en la buidor del replà i el frec- frec, de les mitges, de les cames mig nues.
Descomptant, els metres per travessar el llindar de la porta, rebusca dins la bossa, el zinc-zinc,de les claus que aguditzen la pixera, que la porta a seure calces avall , a tall de tant preuat relax.
Flop-splats-clinc-clinc, la roba deixada caure en terra i les arracades damunt la taula.
Sptss-sptss-sptss..., l'aigua aterrant sobre el seu tors nu, i el -plec, del pot, del sabó, de l'escuma que ara amaga uns pits menuts i rodons, com neu sobre el ventre, desplaçat en front el baix ventre i el frec-frec més endins de baix ventre tupit i l'-aixx i el sospir del millor blues, emmudit rere la cortina, i de cop ressona -slipsss esquena avall, fregant les rajoles, seguit de dos -splash a l'hora, que descobreixen dos mugrons heretges i durs com a baquetes i l' sclets-sclets de l'aigua caient, sobre un cos nu i ardent.

A la fi, el frop-frop, de la tovallola passejant-se amunt i vall, com la vara d'un director d'orquestra, en plena simfonia, sobre la pell tersa de la txell.

Que ara amaga dins una lleugera faldilla i d'una brusa tant suggerent, com transparent,
i s'adreça al concert del bar mes proper, a la recerca del poeta vulgui posar lletra a la banda sonora del seu plaer.

Comentaris

  • Mec mec[Ofensiu]
    laniñasinmiedo | 21-09-2006

    M'ha cridat molt l'atenció aquest escrit! Plas plas, t'aplaudeixo. i Bla bla, et felicito. Molt ben aconseguit.

l´Autor

Foto de perfil de Jordi Hill Montes

Jordi Hill Montes

127 Relats

179 Comentaris

103486 Lectures

Valoració de l'autor: 9.45

Biografia:
El meu nom és Jordi Hill Montes.

Sòc de Vilafranca del Penedès i pateixo certa dossi de Vilafranquinitis atès que estimo aquest poble.

Sòc obrer tot el dia, i això si que m'interessa.



gempoldi@hotmail.com