El meu i ombrivol carreró

Un relat de: Jordi Hill Montes

Sempre he volgut viure en un carreró , aquí enmig de la fredor que amara un carrer empedrat, amb una justa pendent, (n'estic enamorat del sorollet dels rierols que hi fa la pluja) el meu i ombrívol carreró, que de mig tomb hi fa una cantonada i un estol de llençols entre balconades, i les plantes? Les plantes juguen entre balcons , floreixen i juguen amb les del veí, i germinen entre prohibides, una veïna tant bonica com despreocupada , irreverent i poc meticulosa , desdibuixada enmig d'un terrat llaurat de roba estesa, el meu i ombrívol carreró , on res m'agrada tant com jeure al replà, i mirar la gent com passa i com em miren els que passen, el circuit del bar al racó, la botiga com tanca, fa grinyolar la reixa deixant a dins un calaix eixut, passejant fins al replà una bata de butxaques plenes, el meu i ombrívol carreró, amb les cadires al replà esperant el vespre i així la fresca, una conversa animada de gent que ressona i omple la solitud d'aquests pisos, com música de colors mesclades amb el soroll de fregit que ressona en el cel obert i m'omple la nevera d'olors, i tot de nens que hi juguen i fan tard a sopar, que la mare crida , que la verdura ja es al plat i tota una suma de sorolls que frenen la curiositat de molts en visitar el nostre i ombrívol carreró.

Comentaris

  • un bell món[Ofensiu]
    <> | 24-04-2006

    si no et fa res.. vindré cada matí per acariciar i comprovar que les pedres segueixen al seu lloc. i si no et fa res.. em moriré d'enyorança quan en la foscor, no pugui caminar pel teu inmillorable carreró.


    merci pels comentaris!
    un petó!

l´Autor

Foto de perfil de Jordi Hill Montes

Jordi Hill Montes

127 Relats

179 Comentaris

103492 Lectures

Valoració de l'autor: 9.45

Biografia:
El meu nom és Jordi Hill Montes.

Sòc de Vilafranca del Penedès i pateixo certa dossi de Vilafranquinitis atès que estimo aquest poble.

Sòc obrer tot el dia, i això si que m'interessa.



gempoldi@hotmail.com