Petits detalls

Un relat de: cabopolonio

Tota la vida està condicionada als nostres estats d'ànim en cadascú dels segons del dia.Tot té un perquè , per petit que sigui tot té un raonament , un inici.
I si t'ho possés a pensar et pots arribar a menjar l'olla.
No només possant condicionants...i si li hagués dit algu?i si m'hagués besat?i si....
També pots arribar a la conclusió de que la nostra situació és fruit de petits detalls que han determinat la nostra vida fins L´ARA.
És realment interessant pensar que tot és pura coincidència , que no hi ha res complicat , que tot es pot canviar si un vol.


Tot depèn de la pròpia voluntat, només has de creure-hi.

Comentaris

  • Grans detalls.[Ofensiu]
    George Brown | 30-05-2005

    Crec que tots i cada un dels nostres fets influeixen en "l'ara" que vivim, però està clar que cap del "i si..." ens pot assegurar un "ara" millor, ni tan sols un "ara" diferent.
    Simplement hem de ser conscients dels nostres actes i viure en conseqüència amb ells, i no passar-nos la vida lamentant-nos del "i si...", com diuen els castellano-parlans "a lo hecho pecho"... per sort o per desgracia, el passat no el podem canviar, i si creiem que ens hem equivocat en una decisió ja passada, ho hi podem fer res, simplement aprendre de l'error i mirar de no repetir-lo.

    Bons pensaments.

    una abraçada,
    Jordi.