Pescadors

Un relat de: Buk

Nit marina,
a l´horitzó s'enfonsen
homes i somnis.

Et miren amb recel
sofrents mullers i amants

A l'alba esperen
l´estela d'una barca
que ja regressa

I així passen els dies,
i així passa la vida

Comentaris

  • Preciós[Ofensiu]
    Ze Pequeño | 12-01-2006 | Valoració: 9

    M'agrada moltíssim aquest poema. M'agrada la tendresa que desprèn, la imatge tan marinera de les barques que surten de nit i arriben a l'albada. M'agrada la imatge de les mullers, tan típica en aquests temes mariners, que esperen.

    Em sembla molt bonica la primera estrofa:

    Nit marina,
    a l´horitzó s'enfonsen
    homes i somnis.

    Ems sembla veure les petites barques com es fan a la mar, amb els somnis dels pescadors gronxant-se entre les ones.

    Potser és perquè tinc un troçet del meu cor passejant dia i nit per la Costa Brava, però m'ha semblat un poema excel·lent!

    La meva enhorabona, i un barret per vós, ple d'ones i silenci.

    Salz.

l´Autor

Buk

60 Relats

104 Comentaris

69781 Lectures

Valoració de l'autor: 9.46

Biografia:
Em pareixen un 11 de maig del 73. A Barcelona, la meva ciutat estimada/odiada per igual.
D´ençà fins ara la meva vida ha transcorregut més o menys com la tots.
He participat en diverses antologies, tant de poesia com de prosa, com la de relats en català versió 2.0 i 10x10 microrelats.
També col.laboro amb revistes i projectes varis.
Al 2006 vaig guanyar el tercer premi del II Premi Grau Miró de Haiku, així com un accèssit, en el mateix concurs, per un altre conjunt de haikus presentat.

Per llegir més coses meves, clickeu aquí:

Lluitant a la contra