Perdut al bell mig de l'arbreda

Un relat de: Pispireta
Trenco les branques que m’impedeixen avançar pel bosc on em trobo més que perdut. Durant la nit s’han anat formant laberints de foscor i ara que ja estem a prop d’alba, els llaços que han format les arrels dels roures em barren el pas en cada trepitjada. Sento, com si em seguissin, milers i milers de mirades curioses i el meu cos les reconeix en forma de calfred. El cap i el coll se’m giren sense posar-hi ni intenció, sembla com si esperessin el pitjor dels finals; i les cames em tremolen, i tampoc ningú els hi ha demanat en un principi. El cor se m’encongeix cada cop que escolta un udol, una fulla més enllà d’on camino. I al mig de l’arbreda, una cova, on m’hi amago decidit pensant que és el millor dels esguards. Respiro, i respiren amb mi. Potser és l’eco, cavil•lo. M’estiro, i s’estiren amb mi. Potser és l’eco, cavil•lo. Obro i tanco els ulls diverses vegades, i ho fan amb mi. Potser és… alguna altra cosa, perquè això ja no sona, en canvi sí que em deixa veure dues petites esferes vermelles com el foc clavades al meu rostre. No em puc moure, el llop sí, però en un impuls incontrolat, encara no sé ni com, el meu cos comença a córrer. I jo que em pensava que tancat a la cova no hi hauria perill… les aparences enganyen, i de vegades, el que més bo sembla, no és la solució adecuada.

Comentaris

  • Córrer!!![Ofensiu]
    nadàlia | 24-01-2014 | Valoració: 10

    L'enemic dormint al costat. El cos s'alça i fuig de la cova dels llops, encara que el cos, ell, no gosés, no sabés mai que podia fugir.Un relat fantàstic, segueix escrivint doncs gaudim amb aquesta prosa.

  • Por i punt[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 18-01-2014 | Valoració: 10

    Un relat de por i punt. Has aconseguit dibuixar un entorn de manera fabulosa, precisa, amb unes descripcions molt acurades i subjectives que transporten al lector a les pàgines més negres. El cor m'ha anat bategant cada cop més de pressa i m'has fet pensar en Edgar allan Poe i altres escriptors fantàstics del gènere de por. Et felicito per com escrius. Aquest relat és una meravella de prosa. Una abraçada.

    Aleix

  • És un inici[Ofensiu]
    Josoc | 17-01-2014

    prometedor.