Per vosaltres papa i mama

Un relat de: Beka
Revisant la biblioteca familiar, trobo un llibre. No és del meu estil però vinga!
Dies que duraran anys. Ostres! Foto llibre! Anem a veure!
Imatges, més imatges, alguns comentaris. Passant fulles, em troba el papa.
Interesant? Hem diu.
-Papa, tan heavy va ser?- veig els seus ulls mitg plorosos.
- Vaig passar molta por filla, La teva mare va estar tot el dia a l'institut fins a última hora que es va quedar tancada dintre. Jo amb vosaltres a casa, baixava per veure la mama i tornava a pujar amb vosaltes- li cau una llàgrima.
El record d'aquell dia el va fer plorar. Agafa el portatil i em posa un documental. Com diu el papa, que deia en Cruyff, gallina de piel.
Cops, patades, sang, crits. Tan greu tot! Tan malament tot!
-Ara t'entenc papa! És per plorar! Quanta gent ferida! Quants drets trepitjats!- m'emociono.
- Si. Però no és només per aquell dia que ploro. Ploro per vosaltres. Està en joc el vostre futur, els vostres drets.- Impotència.
Llavors penso en la mama. Quina valenta! Ella ja va patir cops, patades i moltes altres coses fa molts anys. Tot i això era allà, demostrant que tornaria a passar per més atrocitats per defensar els seus fills.
Quantes persones com ella hi haurien aquell dia? Quants herois i heroïnes que han patit violència de gènere o LGTBI, han passat camuflades en aquestes situacions.
Aquestes persones mereixen un llibre!
Desde la meva humiltat, aquest relat és per la meva mare. Per ella i per totes aquelles persones que dia a dia s'enfronten amb por però amb esperança a situacions de risc ja viscudes.
li dedico aquest relat al meu pare,i a tots els pares, que crien, protegeixen i pateixen per nens que no son seus.
Perquè totes i cada una d'elles ens ensenyen que la vida segueix. Que la lluita continua! Que no estem sols!
T'estimo mama! Per lluitar per mi i els meus germans en qualsevol circumstància.
T'estimo papa! Per demostrar-nos cada dia que som els teus fills diguin el que diguin els papers.
Gràcies per tots aquets gestos tan valents que converteixen dies que duraran anys.

Comentaris

  • Ésperança [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 10-06-2021 | Valoració: 10


    Això, sí que és voler als pares. Un relat molt interessant i amb molta esperança, que provoca sentiments d'amor.
    M'ha agradat com ho redactes, Beka.
    Ah, sí! Et done les gràcies pel teu amable comentari al meu relat "Penediment", en el qual em dius que t'ha agradat.
    Salutacions i a reveure.
    PERLA DE VELLUT

  • Gràcies[Ofensiu]
    Beka | 09-06-2021

    De vegades penso que hauria d'afegir la secció de terror per els meus escrits. Gràcies per sentir, llegir i entendre.

  • comentaris[Ofensiu]
    Noia Targarina | 09-06-2021 | Valoració: 10

    Molt maco el relat.

    M' agradat molt i esta fet amb molts sentiments.

    Continua escribint així, val la pena llegir-te!

    Una abraçada

    Noia Targarina