Per què?

Un relat de: FanWriter

Si parlava, era perquè em sentia.
Si ballava, era perquè em mirava.
Si cantava, era perquè m'escoltava.
Si escrivia, era perquè em llegia.

Si m'aixecava, era per seguir-la.
Si obria els ulls, era per mirar-la.
Si estirava els dits, era per tocar-la.

Si cada matí al despertar-me m'aixecava,
si els capricis de la vida suportava,
si les llàgrimes de qualsevol m'empassava,
era per ella.

Si ara ella no em veu, per què aixecar-me?
Si ara ella no em sent, per que parlar?
Si ara ella no viu, per que viure?

Comentaris

  • Està molt bé[Ofensiu]
    MasterClip | 27-06-2005 | Valoració: 10

    Tots els teus textos m'agraden molt, però sempre em trobo desitjant que no siguin veritat. Potser hauries d'intentar escriure un text divertit.
    I la resposta la tinc molt clara. Has de continuar vivint per la resta del món i, sobretot, per tu mateixa.

  • fer-se preguntes...[Ofensiu]
    Mon Pons | 26-06-2005

    Es bo fer-nos preguntes. No obstant, noto un to trist en aquest escrit. Consell: Surt i obre els ulls. Comença de bell nou. Respira a fons i sabràs que la vida t'espera allà fora o en qualsevol indret inesperat i que és meravellosa. Trobaràs respostes que ni t'imagines...

  • Si...[Ofensiu]
    Guspira | 26-06-2005

    Molt bonic aquest poema! Nostàlgic, trist, busca un sentit a la vida sense ella al costat, un "per qué" que et permeti seguir endavant... i es que a vegades quan perdem a la persona que estimem el mon se'ns cau a sobre, vivim envoltats de records, de melàngia i sembla que no hi hagi camí de sortida... però com molt be diu la nani el camí de sortida ets tu... i em de trobar aquest camí, amb una mica d'esforç i de temps el trobarem... i qui sap... potser algun dia ella torna... o potser no... però segur que trobem algu altre, que ens faci obrir els ulls, que ens faci viure feliços al seu costat. Seguiré llegint!!
    GuSPIRA

  • Per què?![Ofensiu]
    nani | 26-06-2005


    per a tu matiex/a.

  • Disfruta[Ofensiu]
    hilderoy | 22-06-2005

    Maria:
    M'agradaria que d'una vegada ja t'oblidessis de les coses dolentes de ls vida, que visquessis feliç escrivint, estant en família, i que sàpigues que tots t'estimem molt.

    MARTA

l´Autor

FanWriter

5 Relats

20 Comentaris

5189 Lectures

Valoració de l'autor: 9.44

Biografia:
La meva biografia serà molt curta. Tinc 13 anys i em dic Maria. El que m'és m'agrada d'aquesta web són els comentaris que et deixen els lectors/autors. Reconforten molt i t'animen a seguir escribint.
Moltes gràcies a tots.