Existeix l'amor?

Un relat de: FanWriter

L'amor no s'escolta,
l'amor no es veu,
l'amor no es toca,
l'amor no es tasta,
l'amor no s'olora

L'amor, s'imagina.

Existeix l'amor?

Comentaris

  • EL vull acabar.[Ofensiu]
    MasterClip | 27-06-2005 | Valoració: 10

    Per culpa d'un problema informàtic no he pogut acabar l'altre comentari.
    El que et volia dir és que fer-se preguntes està molt bé. Però preguntes com la que tu t'has fet es responene soles en el moment adequat.
    Bona sort!

  • L'amor existeix[Ofensiu]
    MasterClip | 27-06-2005 | Valoració: 10

    L'amor existeix. Potser tu t'ho planteges perque encara no l'has trobathora de parlar de sentiments importants, m'encanta.. Però jo tinc ben clar que existeix. No el busquis, ja el trobaràs.
    No paris d'escriure, si us plau. La teva senzillesa a l'

  • Equivocada[Ofensiu]
    Mon Pons | 26-06-2005

    La meva tesi: l'amor s'escolta, es veu, es toca, es tasta, s'olora, s'imagina... Conclusió: EXISTEIX.

  • i què si existeix?![Ofensiu]
    nani | 26-06-2005


    el que realment és important és que existeixi per a mi, oi?! (vull dir per a cadascú

    cadascú anomena AMOR a una cosa diferent, segurament, però el que realment importa és que per a cadascú existeixi alguna cosa que el mogui a fer a sentir a pensar i a actuar i que li pugui dir AMOR.

    l'AMOR és una DROGA que et fa viure en un altre món en un temps transitori
    la ressaca acostuma a ser dolorosa...

    petons ;)

  • kispar fidu | 24-06-2005

    Potser no s'escolta, potser no es veu, però l'amor existeix; a vegades per desgràcia sabem que hi és perquè ens fa tan mal que no podem evitar sentir-lo, i d'altres ens fa tenir tantes il·lusions i ser tan feliços que no podem negar la seva prescència.

    Gemm@

  • Jofre | 23-06-2005

    I si els sentiments no existissin?

    És massa ingenu creure que no exigeix la senzillesa de l'amor?

    En el fons... en algun lloc... vull creure que existeix.

    I tu?
    Per què et fas i ens fem aquesta pregunta?

    L'amor equivocat existeix.
    Posa-hi la mà al foc.

    L'interès es troba especialment, com has pogut comprovar en el títol i la veritable senzillesa de l'amor o desamor que ha bastit el poema.

    Somriu, vinga!

    Salutacions i bona revetlla.

  • SiRaP | 23-06-2005 | Valoració: 7

    Wola!, M'ha agradat molt el que has publicat. Existeix l'amor? Suposu k si, que a tots ens arriba, un dia o un altre, i que és el més meravellós que hi ha.
    Felicitats epl poema!

  • Existeix l'amor...[Ofensiu]
    Henry | 23-06-2005 | Valoració: 8

    i tant que existeix! Va passar un dia pel meu costat i la vaig veure passar. Porta un vestit invisible als ulls, però que es toca amb el cor, desprèn un olor profund a rosa vermella de jardí...

    Però fés una cosa, vols? No el busquis...Ja arribarà...

    Una abraçada

Valoració mitja: 8.75

l´Autor

FanWriter

5 Relats

20 Comentaris

5197 Lectures

Valoració de l'autor: 9.44

Biografia:
La meva biografia serà molt curta. Tinc 13 anys i em dic Maria. El que m'és m'agrada d'aquesta web són els comentaris que et deixen els lectors/autors. Reconforten molt i t'animen a seguir escribint.
Moltes gràcies a tots.