Parlem d'un final?

Un relat de: ullsdexocolata

Assumeixes no veure'm, un "basta!" i un "s'ha acabat". Et romandran dins el cap totes aquelles sensacions que sentíem, que sentim, malgrat les errades i les decisions incoherents. Comptaràs 10 i sabràs que d'aquí unes hores això haurà acabat, que tot ha arribat al seu final si no cedeixes, si no acceptes, amb mi, la crua realitat. Què en serà del què fórem? En quina part del món queden els bonics records? Tot sortirà bé -digueres-. On s'amaga l'esperança? La nostra. Les bestieses que feies com a únic objectiu d'alegrar-me el dia, la teva immensa rialla, les maquíssimes experiències...

Comentaris

  • mbr1714 | 23-01-2010

    Bonic relat tot i que trist....
    m'ha agradat, felicitats!!

    mbr1714

  • Només ho sap el temps...[Ofensiu]
    Nyanga | 25-08-2009

    Sempre m'han dit que darrere d'un final s'amaga un començament...
    serà veritat

    Només ho sap el temps...

  • Sí...[Ofensiu]
    onatge | 29-06-2009 | Valoració: 10

    Parlem d'un final és que hi hagut un principi, si és així, tot té un final, malgrat que a mi m'agrada més parlar "d'etapes". Però en ralitat hem d'assumir allò que ens ve donat i el que de vegades hem anat sembrant potser sense ser-ne massa conscients.

    M'agrada la teva veu quan parles...

    Salut.
    onatge

l´Autor

Foto de perfil de ullsdexocolata

ullsdexocolata

20 Relats

54 Comentaris

22289 Lectures

Valoració de l'autor: 9.90

Biografia:
Els meus ulls van veure la llum per primer cop un 20 de març. Mallorca és la meva terra, la meva estimada Mallorca.


Espero que ajudeu a corregir-me. No demano comentaris ni valoracions magnífiques, tan sols paraules sinceres.


Podeu localitzar-me a: margaesteva_@hotmail.com