Paratge de la Costa Brava

Un relat de: Dolça

Paratge de la costa brava
Miralls d'aigua blava que reflexa el nostre pas.
Olor de marinada que es filtra dins la nostra pell.
Onades que van i vénen en un joc de mainada plena de vida.
Besades a la sorra fina que s'enfonsa sota el nostre pas.
Nits estrellades. Lluna plena. Marinada.
Ona que te'n vas, moixaina dolça i càlida.
Deixa'm sentir la frescor de la teva besada.
Barca marinera, veles blanques, escates lluents.
Nau que balles alegre al so de la mar,
conta'ns històries de princeses i pirates.
Poble blanc, mariners de taverna, campana de matinada
Blanc i blau. Plata i topazi. Llagut i mar.

Comentaris

  • si jo fos piratessa...[Ofensiu]
    Shu Hua | 04-11-2004 | Valoració: 10

    ... viuria en el mar i em ficaria el color i el soroll a dins del cor i no escriuria poesia perquè estaria masa ocupada piratejant. Clar que, per altra banda, si jo fos piratessa no podria gaudir llegint les teves paraules perquè no tindria ordinador. Millor em quedo així.
    Primer he llegit el teu altre relat sobre la Costa Brava i ja t'he epxlicat que vaig seguir una estona el CAmí de Ronda i m'hi imaginava de piratessa. Em sembla que en vaig fer un poema, me n'havia oblidat.
    una abraçada
    glòria

  • Bellíssima i detallista descripció[Ofensiu]

    Una vegada em van preguntar què tenia el mar (jo matiso: i la costa) que cridés tant l'atenció dels poetes. Té la fotografia d'aquest poema que no deixa escapar ni el més petit detall, ni el platejat de l'escata ni l'olor de marinada que retorna del record en llegir aquest poema.
    S'ha posat de moda destacar punts febles dels relats perquè els seus autors els tinguin en compte. De moment, no te'n puc ressaltar cap per aquest ni per relació virtual que ja havia llegit fa temps i que avui, no em demanis perquè, hi he tornat.

  • Dolça?[Ofensiu]
    Far de Cavalleria | 29-09-2004

    Sembla mentida que amb aquest nom puguis explicar tan bé paisatges de sal.

  • molt maco[Ofensiu]
    agent secret | 05-09-2004 | Valoració: 10

    He trobat que aquest text que explica el nostre mar, i has fet servir paraules molt maques com, per exemple, la paraula besava.
    En fi, crec que et mareixes el 10 i no pensis que és perque siguis la meva mare perque no és per això.

  • Comentari[Ofensiu]
    Violant | 04-09-2004 | Valoració: 10

    Tots els teus escrits són molt bons i plens de sensacions.
    Coninua així.

  • blau i blanc[Ofensiu]
    mar - montse assens | 30-08-2004 | Valoració: 10

    acabo d'arribar de vacances d'un paratge com el que descrius. No hi falta cap de les emocions que he viscut... és preciós.

    Epero que SI, que si que t'atreveixis a anar posant els teus relats en aquesta web, doncs és un plaer llegir-los

    benvinguda i felicitats

  • fresc[Ofensiu]
    Dolça | 07-08-2004

    senzill i fàcil de llegir.

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Dolça

Dolça

22 Relats

89 Comentaris

35867 Lectures

Valoració de l'autor: 9.56

Biografia:
Sóc del Baix Empordà. Estimo i em deleixo per aquesta comarca, barreja de contrastos de mar i muntanya.