PAM!

Un relat de: SieMenS

Resto dret, immòbil.
Davant meu tot és blanc..blanc o negre. No! Veig alguna cosa difosa, vermella. Sé què és, però tot i així, no ho recordo. Distingeixo, entre la penombra, alguna cosa que té la mateixa forma que jo, però incomprensiblement, està estirada al terra, sense realitzar ni el mínim moviment. El vermell, de sobte, apareix al costat de l'objecte del terra. S'ha situat a la part arrodonida d'una punta.
Ara ho veig, sí, ara començo a adonar-me'n. És una persona. Efectivament. Puc distingir-li el cap, on hi apareix l'únic rastre de color. També les extremitats, clarament separades del tronc. El que m'és impossible de saber és qui pot ser aquesta persona.

Em sento buit. I abans no. Puc percebre un petit bri de memòria, en una època feliç. Tot això em sona. Aquest lloc em sona. Abans era feliç. Però! Va passar alguna cosa. Oi?

Decideixo passar a l'acció. Com?? M'ajupo. De cop, tot de records comencen a afusellarme, i una llàgrima rellisca per la meva galta. No sé perquè. No sento res, és com si m'haguessin tret l'ànima.

Ella…Sònia Martínez Camps. Ara sí que sé què ha passat. O no. Mil colors es barregen en la meva ment, giren esbojarradament, com qui no té on anar.

Noto com el cap m'ha de rebentar…i són mil i mes les llàgrimes que rellisquen. Què he fet??

PAM!

-Sònia, amor, sóc jo!! Sònia contesta siusplau!! No t'enfadis, va…que no ho he fet expressament.

-Desperta't d'una vegada, hòstia! Que hi torno, eh??

-Mira maca, amb mi no s'hi juga. Si vols vacil·lar a algú més, t'aixeces i fots el camp abans que la cosa es compliqui.

-Què dius? Que calli?? Jo??? Qui ets tu, eh?, qui ets tu per fer-me callar, mala puta, més que mala puta?

PAM!

-Ah, per cert, aquí tens les cinc mil pessetes, els trenta refotuts euros! Sí, folles molt bé, tens un cony de mort, sucós i dolç, perfecte per clavar-la uns quants cops, però no era el que volies? Sí, i a més no diguis res, eh! Que se t'ha menjat la llengua el gat? No crec que sigui precisament la llengua…

PAM!

PAM!

PAM!

Estava parlant sol? Què hi faig jo aquí?

I l'escopeta?????

-SÒNIA!!!

Merda, què he fet??

L'he matat, hòstia, que l'he matat!!!

Si jo l'estimava…l'estimava!

Sona el timbre, qui deu ser? Mira, que no molestin.

Qui collons té tantes ganes de veure'm??

Sento unes veus, però que a mi em deixin estar, jo estic amb la meva noia!

Ostres amb la puteta…mira que n'està, de bona, la molt cabrona! Uff, el que et faria ara, maca…veuries els núvols!

I no paren, eh...seran fills de la gran puta! Escolteu, imbècils, si no hi sóc, no hi sóc, i pareu de tocar els collons d'una puta vegada!!

…

Està morta…he estat jo? Però…si jo…jo…si ens estimàvem!

No ho suporto, no puc viure sense ella! Si ella està morta, jo també! Espero que no hagin sentit els trets…Hòstia!

Una finestra, hòstia, una finestra! Que no hi ha ni una puta finestra en aquesta puta casa??

Aquí!

PAF!

PauLa*

Comentaris

  • Estil Paula?..[Ofensiu]
    pirata_elmejor | 24-03-2006 | Valoració: 7

    com diu la clonada (gabri) "però el k mes m'ha agradat sk flipava d k aixo sigues teu. o.O o.O
    xD!! " jo opino el mateix krinyu, tot i ke esta ben fet i estructurat, un abraç a totes les dones/homes maltractats fisica i psicologicament, no esteu sols!

    T'estimo Paula! sempre junts ^^

  • Gelos i masclisme[Ofensiu]
    Carme Dangla | 22-01-2006

    M'agrada conèixer tanta gent a Relats que treballa contra aquest problema tan gran que és el maltractament dels febles.
    Crec que descrius molt bé el procés que fa que un home, que s'ha convertit en un masclista, embogeixi per culpa d'una gelosia.
    A mi em sembla que la gelosia és el més allunyat de la llibertat que hi ha, crec que ens hem de mentalitzar tots i totes que la parella no és nostra, i que si està prop ha de ser per la lliure voluntat de tots dos.
    Qualsevol altra cosa és violència que només engendra més violència.
    Per això estic contenta de trobar per aquí tantes noies que expressen pensaments paral·lels.
    M'ha agradat molt la teva manera de fer-ho.
    Una abraçada a l'espera d'un món on tot això siguin records de la barbàrie passada

  • CLoNaDa | 18-01-2006 | Valoració: 9

    Aixo no ho hauras classificat a Biografic no?xD
    Ke fort! ostres noia, kell dia vas veure alguna peli o k et va inspirar?
    Aqui hi veig molta paraulota eeeh xD pro es realista avui n dia som aixi...y.y''
    xD...sta be!sk no el puc comentar...pk no em dona ni alegria, ni inspiracio, no em sento identificada nononono!! però el k mes m'ha agradat sk flipava d k aixo sigues teu. o.O o.O
    xD!! Però he viscut l'historia, i clar, es passa malament sentint el k ha futut kell home...

    Escriu mes assassinats tia!^^

l´Autor

Foto de perfil de SieMenS

SieMenS

14 Relats

59 Comentaris

18683 Lectures

Valoració de l'autor: 9.41

Biografia:
Jo...


Visc, tan sols visc...


...i sóc jo.






paula_go90@hotmail.com

www.fotolog.com/paula_go

____________________________________


R en Cadena

L'anNna em va encadenar i jo he passat la cadena a la NoKia. a en Weidung (tot i que ja en formava part..T_T) i a la RainBow_CoLouRs

(fes clic a la imatge i descobreix què és "R en Cadena")


____________________________________

PauLa*