Una superfície blanca

Un relat de: SieMenS

Una superfície blanca.
Sí, una fina però gastada superfície blanca..tacada de felicitat.
Tot va passar molt ràpid.
Vinc!
Véns??
I ja era aquí, amb crítiques a les dimensions de la diversió (sobretot jove) d'aquells dies en què el poble reviu, amb activitats, moviment i xerinola.
Pim, pam, pum, foto per aquí, foto per allá. Airis, Daewoo! Suïcidi, mirall.
Tot plegat..
Una petjada, una cosa dissimulada.
Ben a la vista, a la part superior, l'amor. T'adoruuu! Je t'aime, TK! K.T., I LOVE U…
Logos, reivindicacions, queixes, notícies, lemes, amors un 4eVà, un x sempre, un 4è... promeses eternes que queden gravades de verd, negre i vermell.
En un racó, mig amagat, s'hi troba la trucada de l'adéu. "ME VOI :("
I, sí, efectivament, de nou, allà, al pàrking de la carpa vella, a l'estació del bus.
Tot va passar molt ràpid.
Adéu.
Puges al cotxe.
Arranca (encara queda el dubte.. A / E?).
Sola, palplantada, mirant però no veient el taller mecànic del davant, penso. Quina tarda!
Dey sempre portarà sempre una "ueya" teva…

PauLa*

Comentaris

  • CLoNaDoRa D BuuuuUS!![Ofensiu]
    CLoNaDa | 18-01-2006 | Valoració: 9

    eeps Nina!! No l'entenc del tot, clar es vostre, es producte exclusiu CDM productes siemens & Nokia, no encaixables amb carcasses de Sharp, alcatel ni Sony Ericsson xD!

    Histories entre vosaltres, histories entre tu i jo, motles histories ke no van ser entre les 5, però tantes amb totes, i tantes unions. Sou un món.

    He intuit ke es la famossa pissarra k té la Nokia a casona. o tu?xD. be dona igual , i k la vareu fer fotos....

    ^^ n s si mekivoco...crec k no xD

  • Ajá...[Ofensiu]
    NoKia | 21-11-2005

    ja ho he entès!! xDDD

    valens ^^


    T'ESTIMO!



    nOKia

  • Nenaa![Ofensiu]
    NoKia | 21-11-2005 | Valoració: 10

    Què vols fer-me plorar o què? SNIFF! Juus... Només hi ha una cosa que no entenc...

    "Arranca (encara queda el dubte.. A / E?)."

    Mmm... ja m'explicaràs! xD Que sóc curta... u.U

    Un relat que només tu i jo entenem... M'encanta! ^^ Que maco tia... Fuaaa! Deidei... La superfície blanca, el K.T. (Tot està escrit...=P i tant!!!) el suïcidi... ^^ Fuaa Quila iluu! S'ha de tornar a repetir ehh? Què aquests maromos... ¬¬"

    Doncs re.. que ja t'has connectat! I que he d'estudiar tecnologia... T_T

    T'estimo, t'estimo, t'estimooo!!! Je t'aime (Kenji takashi... plaça del porro 4é!) I blablebli... xDD

    Laura&Paula... SEMPRE juntes!!! ^^

    nOKia

l´Autor

Foto de perfil de SieMenS

SieMenS

14 Relats

59 Comentaris

18702 Lectures

Valoració de l'autor: 9.41

Biografia:
Jo...


Visc, tan sols visc...


...i sóc jo.






paula_go90@hotmail.com

www.fotolog.com/paula_go

____________________________________


R en Cadena

L'anNna em va encadenar i jo he passat la cadena a la NoKia. a en Weidung (tot i que ja en formava part..T_T) i a la RainBow_CoLouRs

(fes clic a la imatge i descobreix què és "R en Cadena")


____________________________________

PauLa*