Confessions a tu mateixa

Un relat de: SieMenS

Mira. No ho veus? La seva imatge se't reflexa als ulls. Et brillen, estàs enamorada! Parpelles mig tancades, clotets amunt i un somriure encisador és tot el que fa falta per adonar-se'n.
Ell t'ha encisat, ell t'ha obert, ell t'ha estimat. Però com tot, la història té un final, i, desgraciadament, aquest ha arribat abans del previst.
Què té ell que no tingui jo? Jo tan sols vetllo per la teva felicitat, tan sols demano un somriure atent, una mirada tranquil·la i un estat de pau i salut amb tu mateixa. No demano tant.
Fins ara he estat la teva amiga, sempre al costat, sempre animant, sempre aconsellant, sempre ajudant. I no te n'adonaves? Tot el meu sentiment envers tu és gegant, és insuperable, incontrolable.
Ell em guanya una batalla injusta. Ell tan sols t'ha empresonat, l'únic que ha fet és posar-te bona cara i dir-te que sí a tot. L'esforç que he hagut de fer jo és intolerable pel resultat que n'ha sortit. T'estimo moltíssim, ets la millor amiga que es pot tenir, em deies. Estima'm, estima'm tant com vulguis, però ell sempre estarà per sobre de tot, per sobre de la resta, més amunt de les muntanyes, fen-te nedar en una piscina de somnis. La meva persona es quedarà clavada al petit poblet de camp, gaudint de les prioritats menors del teu amor.
Puc fer alguna cosa? No.
Sóc una boja amb problemes mentals, tinc una malaltia, greu, segons alguns, però més directa no puc ser. T'estimo, t'estimo per tot el que has fet, per totes les peces que has mogut per mi, cada dia al meu costat, sense abandonar-me. Arribar a pujar un nivell amb tu seria demanar l'impossible, per tant, prego per no canviar les coses, perquè tot segueixi com fins ara, perquè el tren no canviï d'estació.

PauLa*

Comentaris

  • M'encanta[Ofensiu]
    NoKia | 10-11-2005

    "Sóc una boja amb problemes mentals"
    Res més a dir-te.
    ADRBN.
    Frase indiscutible.
    Cap a la FN.
    Només tu m'entens.
    T'estimo!

    NoKia ^^

  • peyd_shark | 10-10-2005

    makisim! nenaaa ma encantat!!!
    me sentit identifikada...
    malgrat tot si es amiga teua..re nu canviara!!
    un petunet ben gran!!
    i ànims x seguir lluitan!!

  • NoKia | 05-10-2005

    gelosa...
    de ki tu ia sas
    no mu sperava xDDD
    ia te vale ¬¬
    mencanta... sbretot la part boja d pubemes mentals xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD binissim ;)
    n petunass!!
    takeru :D:D:D
    NoKia

    (sas q ia un anunci x girona q fika... SI i a sota NO? xDDD laurem d grafitear :D ^^)

l´Autor

Foto de perfil de SieMenS

SieMenS

14 Relats

59 Comentaris

18637 Lectures

Valoració de l'autor: 9.41

Biografia:
Jo...


Visc, tan sols visc...


...i sóc jo.






paula_go90@hotmail.com

www.fotolog.com/paula_go

____________________________________


R en Cadena

L'anNna em va encadenar i jo he passat la cadena a la NoKia. a en Weidung (tot i que ja en formava part..T_T) i a la RainBow_CoLouRs

(fes clic a la imatge i descobreix què és "R en Cadena")


____________________________________

PauLa*