Orgasmes

Un relat de: Lluna_Negra
Estem de festa major i aquest vespre m’he trobat amb la Sònia, una vella amiga del poble. El cas és que no ens veiem sovint i tot fent broma hem acabat parlant de l’orgasme femení, però no de si és clitorià, vaginal, anal o bucal no, no, hem fet un estudi sobre les onomatopeies de l’orgasme, sobre què diem les dones quan estem arribant al clímax de l’acte. I els hem classificat per grups.

Els més habituals acostumen a ser l’orgasme positiu de tota la vida “síiiiiiii síiiiii” però també tenim els simples o vocàlics tipus “aaaaaaaaaah ahhhhhh”, “ooooooooh ooooooooh” que si s’ha de fornicar en silenci ens converteixen per art de màgia en consonàntics “mmmmmmmmmh” “mmmmmmmmmmh”, “ffffffffffffff” “ffffffffff”.

Després hi ha un grup que són els sagrats o divins “oooh déu meeeuuuu”, “oooh senyor” ,“déeeeeeeeeu déuuuuuuu”, “hòstia santa”. Altres els hem anomenat indicatius, que són els del tipus “aquí, aquí” per si veus que la parella perd el fil i els indicatius de reforç que li assenyalen que ja ha trobat el lloc exacte que ens dóna gustet “així, així”. Clar que a vegades costa trobar el punt i l’orgasme es converteix en un concurs de gossos d’atura estil “esqueerraa esqueraaaa, para para, ràpid ràpid, dreta dreta, amunt amunt” que no ens n’adonem però per a la parella ha de ser un mareig, només ens falta dir-li “quieeeeeeet, jau aquí!!”.

Total, hem arribat a la conclusió que l’orgasme diu molt d’una persona. Per exemple, si és golafre sentirem un “méeeesss méeeeessss”, si és autoritària deixarà anar un “no paris, no paris”... Ara, les millors som les dones generoses que animem als nostres estimats amb un “que booooooo que booooo”, això els puja molt l’autoestima i els ajuda a mantenir la cosa ben ferma, tal com ens agrada.

També ens hem adonat que som soses, poc originals i repetitives. Gairebé sempre diem el mateix perquè clar mentre estàs allà amb tot l’èxtasi dubto que et plantegis que diràs i com ho diràs...

Sabent això, dones, amigues, pensem en els veïns: haver de sentir sempre el mateix, pobres. Arriba un punt que ja saben fins i tot en qui moment de l’acte estàs, si et falta molt o no per acabar. Per tant, fem un esforç i procurem innovar, no per nosaltres sinó per a ells, per als veïns, que ja que ens han d’aguantar i envejar com a mínim que la funció sigui variada i entretinguda. Amb una mica de sort ens acabaran aplaudint i tot!

Comentaris

  • Uns bons apunts sobre els clímax[Ofensiu]
    Mena Guiga | 29-10-2012

    ...divertits i certs.
    Quedaria una segona part de les reaccions after-orgasme, no tant variadetes, però.
    I els crits. Tot el veïnat amb les orelles atrofiades, com a mínim!

    Mena

  • Caram !![Ofensiu]
    Marc Freixas | 03-08-2011 | Valoració: 10

    Ja me'n venen ganes i tot... jejeje

    No, de veritat que és un relat molt original, molt bo, ben escrit i ben pensat.

    Una abraçada ben literària... i real!!

  • que diver[Ofensiu]
    aromadarç | 03-08-2011 | Valoració: 10

    divertit, planer i molt de veritat, potser massa i tot, es clar la manera còmica d'aquest relat, deixa dir veritats com temples que seriosament serien dures d'escoltar, com la repeticions de molts actes, massa de la nostre vida , llenguatge directe i molt gràfic, felicitacions et seguiré llegint. Carme

  • Aplaudint [Ofensiu]
    panxample | 31-01-2011

    Aplaudir, és el que estic fen després de llegir aquest relat.
    Genial.
    avant

  • Boníssim!!![Ofensiu]
    free sound | 25-01-2011 | Valoració: 10

    Deliciós, exquisit i molt original.
    Són molt bons tots els teus escrits...
    Segueix...

  • torna-hi .....torna-hi[Ofensiu]
    garbi24 | 25-01-2011 | Valoració: 9

    No ens importa gens que sigui repetitiu....tot el contrari, el que ens encanta es escoltar-ho sovint, doncs si ens hi fixem bé.....cap sona ben igual i tots tenen alguna cosa especial.
    M'ha agradat.............moooooooooooooolt

  • Ho té tot[Ofensiu]
    Jaumedelleida | 25-01-2011 | Valoració: 10

    Bo, amè, ben escrit, ben tractat i, pel què dónes a entendre, ben viscuts tots ells. Escriu-ne més com aquest.

  • molt bo[Ofensiu]
    joandemataro | 25-01-2011 | Valoració: 10

    amb un to d'humor tractes un tema que té la seva reflexió
    et felicito
    fins la propera
    joande

Valoració mitja: 9.86

l´Autor

Foto de perfil de Lluna_Negra

Lluna_Negra

10 Relats

27 Comentaris

13421 Lectures

Valoració de l'autor: 9.63

Biografia:
És fàcil saber més de mi si saps escollir el bon camí. Senzillament natural, sensible, humanista, curiosa, juganera, trapella ...

http://alliberantanima.blogspot.com/

llunanegra80@gmail.com

https://www.facebook.com/groups/relatserotics/