Orgasme!

Un relat de: Bruixot

Et dibuixo els ulls al fons de les sines
i en ells es reflexa un univers de plaer.
Llavors descobreixo les corbes més dures
i et llepo les cuixes amb els meus dits obscens.
Et rendeixes, i et dones, i em beses les celles
i recomença aquest joc secret i amagat;
rodolem extasiats per espais verticals
sense dir-nos un mot, amb l'alè desbocat.
Així el teu cos es torna un mar de vidres
i els llenço al teu ventre amb un bleix de mar;
el cel es fa blau, els teus ulls es tanquen
i els llavis em diuen del teu cos sadollat.
Ara els nostres sentits es tornen aguts
i el cos un cristall que es sembla trencar.

Comentaris

  • no ho entenc massa[Ofensiu]
    jaumesb | 13-03-2006

    però hi ha versos molt aconseguits

  • trobo[Ofensiu]
    Ze Pequeño | 01-08-2005

    que tractes l'orgasme i el sexe amb una elegància que ho fa tot delicat.

    Vaig deixant anar pinzellades de pasió a cada vers, per culminar amb un final vibrant.

    Gairebé em trenco quan el llegia.

    Un barret per vos.

    Salz.

  • foster | 01-08-2005

    volia comentar-te alguna cosa però és un llàstima perquè jo no llegeixo poesia. Si escrius res en prosa fes-m'ho saber.
    foster

  • Sàtira (l'autèntica) | 27-06-2005 | Valoració: 9

    I ambdós em fan reeviure instants màgics. Bruixot, quina màgia amagues rere aquest ulls?

    La deconstrucció és més visual. Aquest és més explícit. Un es complementa amb l'altre. Aix, quin plaer.

  • mmmmh...[Ofensiu]
    Gemma34 | 18-06-2005 | Valoració: 9

    Hola Bruixot. T'has posat un títol que enganxa, eh? Molt encertat. Tens un estil molt bo. Segueix així!!

  • instants difícils de descriure...[Ofensiu]
    ROSASP | 17-06-2005

    Intensa i preciosa imatge la que transmets.
    M'agrada la comparació amb el cristall que es sembla trencar, és com una vibració al límit del sentits.

    Salutacions!

  • no sol llegir poesia[Ofensiu]
    Conxa Forteza | 17-06-2005

    crec que ja t'ho vaig dir, però la teva m'agrada, i la veritat és que tampoc m'he pogut resisitir al tìtol, un divendres a les 13h tancada a l'oficina sinistra, un orgasme encara que sigui manllevat no cau malament ... m'agrada com tractes un tema que a vegades segons com cau dins la vulgaritat, tu no ho fas ...

  • Una bella descripció...[Ofensiu]
    Carme Cabús | 17-06-2005

    ...del més bell dels actes. (Bé, també ha estat preciós donar de mamar).
    M'agrada com expresses les sensacions que sents de l'altre, i em sorpreen els concepte "vidre" i "cristall". Jo sempre parlo de molsa, polpa, tou dels cos...
    M'alegro que m'aportis aquests nous conceptes, tan expressius.
    Una abraçada.

l´Autor

Foto de perfil de Bruixot

Bruixot

102 Relats

723 Comentaris

211891 Lectures

Valoració de l'autor: 9.69

Biografia:
Vaig neixer a la Vila de Sants, fa bastants anys. Treballo de professor, però no de literatura ni llengua ni res similar.

He publicat algunes poesies en llibres col·lectius, i alguns contes en reculls. També he participat en recitals col·lectius.

Podeu veure el meu blog sobre relatsencatalà i altres coses a

bruixot.blogspot.com

AGRAEIXO COMENTARIS I CRÍTIQUES SINCERES. TAMBÉ AFALACS. SI EM VOLEU DIR QUE NO US HA AGRADAT TAMBÉ. O QUALSEVOL COSA QUE US HAGI PROVOCAT EL MEU RELAT.