On ets, amor de la meva vida, oh! on ets? (així, en to dramàtic)

Un relat de: Tiamat

Telèfon d'informació gratuïta de telefònica, que existim, digui'm.
Hola, bona tarda, voldria saber on puc trobar l'amor de la meva vida.
A veure.. sí, bé, però això seria a la seva ciutat?
Doncs no ho sé, és el que vull esbrinar.. però sí, si pot ser sí.
Hmmm.. Ès un carrer, un restaurant?
No, en principi és una persona.
Meva vida és el cognom, oi? Senyor o senyora?
Noi, noi.
Amor de nom, no? a la seva ciutat.
Sí sí, busco l'amor de la meva vida.
Em surt un Joan Amor, una Sandra Amor, però amb Amor per nom cap, ho sento.
Vaja..



Bona tarda, què voldria?
Res, voldria saber si aquí hi ha l'amor de la meva vida.
Què és això, el seu gos?
Home, espero que no, només volia saber si era aquí.
Ho sento, només ens han dut un guant i un mòbil.
D'acord, no passa res, passi-ho bé.
Passi-ho bé.



Hola, que tenen l'amor de la meva vida?
Aquí només venem arròs.
Ja, però és que jo necessito l'amor de la meva vida..
És un tipus d'arròs?
No, no, és l'amor de la meva vida.
Doncs així segur que no.
I no en tindran mai?
Si no és arròs, no.
No el puc encarregar?
Ho sento, només venem arròs.
Moltes gràcies doncs, perdonin les molèsties.
No passa res, bona tarda.



Mosso, perdoni, que sap on para l'amor de la meva vida?
A veure, que t'has perdut?
No, però voldria trobar l'amor de la meva vida.
Hmm.. és un amic?
No ho sé, potser sí, per això l'estic buscant.
I com ha de ser?
Ostres, doncs posats a triar, m'agradaria que fos: -veure *noia busca noi, relat de l'autora-
Bé, doncs no he vist pas ningú així per aquí a la vora, em sap greu.
Està bé... vinga, agraïda.
Al seu servei.



A l'amor de la meva vida, siusplau.
Això cap on cau?
No ho sé..
Esperi, que ho pregunto doncs.. kjjj nen, aquí tinc una noia que vol anar a l'amor de la seva vida, diga'm on és això.
kjjj ara ho busco.
kjjj d'acord.
Ara ho busca.
D'acord.
kjjj no trobem res amb aquest nom, pregunta-li si és un carrer, una plaça o què.
És un carrer, una plaça o què és?
No ho sé.. una persona..
Ho sento doncs, si no ens diu l'adreça exacta on viu aquesta persona..
És que no la sé..
Així no la puc dur, em sap greu.
D'acord, està bé..
Són dos euros.



Perdoni, sap si aquí hi viu l'amor de la meva vida?
Qui?
L'amor de la meva vida.
Ostres, nena, no ho sé, fa poc que visc en aquest bloc..
Però no li sona de res?
Ho sento.. espera, que li pregunto a la portera. Escolta, aquí hi viu un tal amor de la meva vida?
De la meva, de la meva.
Doncs diria que no, vaja, segur que no, ho sento. Potser és el del costat.
Sí, potser sí.. moltes gràcies igualment.
No es mereixen.



Escolteu, que sabeu si és per aquí, l'amor de la meva vida?
Doncs no ho sabem de segur, mira a la llista..
A veure.. clico a Tots.. Alighieri, alrafa, Alumne de Guàrdia, Amat, andrea,.. vaja, ja m'he passat..! i tampoc li sé veure..


Comentaris

  • Felicitats![Ofensiu]
    marta_gut | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • jo sé on t'està el meu, xo ella no sap que jo sóc el seu[Ofensiu]
    FRAN's | 27-10-2004

    molt bon comentari (només et faltava buscar al google). ha estat una idea molt original, això de buscar-ho en aquests indrets, de debò.

    pensant en el pròxim relat...

    FRAN's

  • Que bo... xD[Ofensiu]
    Gorwilya | 27-10-2004 | Valoració: 9

    He llegit el teu relat i el comentari que ha fet en Viçenc... he de dir que tot junt queda genial i molt divertit.
    M'ha agradat la recera de l'amor de la teva vida per tots aquest llocs, és increible la imaginació que tens. Cada cop m'agraden més els teus relats i la manera que tens d'escriure.

    Va ser el teu aniversari? ara he vist que a la bibliografia posava el dia 19... faig una mica de tard, però igualment PER MOLTS ANYS!!!

    Petons i una abraçada!

  • POSSIBLE ALTERNATIVA: envia-li aquesta carta[Ofensiu]
    Vicenç Ambrós i Besa | 23-10-2004 | Valoració: 10

    Relats en Català, a 23 d'octubre de 2004

    Estimat amor de la meva vida,

    T'envio aquesta carta per demanar-te a veure on caram t'entafores. T'he buscat des del servei d'informació gratuïta de Telefònica fins a la llista d'autors de RC, lloc aquest últim on apareixen una gran quantitat de candidats a esdevenir tu (entre ells, fins i tot, un tal Vicenç Am no-sé-què, que no compleix tots els requisits enumerats a Noia busca noi [vid. el comentari d'aquest impertinent]). Però sembla, així a primer cop d'ull, que cap d'ells ets tu, i és per això que voldria saber on t'amagues.
    M'agradaria molt conèixer-te, encara que fossis un esportista grec del segle III abans de Crist. Estaria bé que poguéssim quedar qualsevol dia per anar a sopar. No sé, allà on tu vulguis; al centre comercial de la Roma de Cèsar, o a algun hotelet dels de la cadena de la Maria Antonieta, a prop de Versalles, o a l'Hotel Europa de la sèrie Setze Dobles. Jo, si vols, conec un restaurantet on vam fer una trobada ja fa temps uns amics que ens déiem ser escriptors, no gaire lluny de la Rambla barcelonina. Crec que t'agradaria. I més si ets un escultural esportista grec del segle III aC, perquè a Barcelona, si tries bé, l'alimentació pot ser 100% mediterrània.
    Bé, noi, ja em diràs alguna cosa. Em truques, si de cas, val? O no, saps què? Res de trucar-me; a currar-t'ho una mica i m'escrius una carta, eh? Que jo ja porto força estona demanant "On ets, amor de la meva vida, oh! on ets? (així, en to dramàtic)".
    Si almenys no t'amaguessis tant... Ei, que si et tinc davant dels morros m'ho dius, eh?
    Una abraçada (deixem la resta per més endavant) i fins aviat,

    Tiamat
    -----------------------

    Estimada Tiamat (o Leanan, com vulguis)

    Aprofito aquest nou comentari que et faig per fer-te arribar una forta abraçada i per (tarararíííí, arriba el 7è de cavalleria!) felicitar-te pel teu aniversari (això he llegit almenys al fòrum). Un petonàs ben gros i fins la propera,

    Vicenç

Valoració mitja: 9.25

l´Autor

Foto de perfil de Tiamat

Tiamat

321 Relats

1499 Comentaris

680950 Lectures

Valoració de l'autor: 8.87

Biografia:
també al bloc d'europa de l'est
transiberia.blogspot.com,
a la revista
Revista Est'
i al mail
tiamat_relats@yahoo.es

Laura Bohigas, del 85. He estudiat filologia eslava i, en el meu temps lliure, viatjo als Balcans. Visc a Barcelona, però no en sóc. I més coses, però en l'essencial, poc més

Entre els 19 i els 22 anys vaig escriure 321 coses i les vaig anar penjant aquí. Ara m'he calmat i escric de tant en tant, però no ho penjo aquí. Llegeixo molt.