NO!

Un relat de: ullsdexocolata

NO! No a aquells dolços somriures, a l'efímer amor que sentíem… Adéu a les intenses i alegres abraçades, a les paraules boniques que van a parar al cor. Benvinguda siga de nou la solitària i monòtona vida.I és que per molt que desitgem hi ha cops en la vida que no podem lluitar sols, que l'esforç que realitzem és com si fer retxes en l'aigua,inútil, si ningú emprèn aquest camí amb nosaltres.

Comentaris

  • Massa[Ofensiu]
    nana_17 | 11-09-2010

    vegades necessitem saber que ningú ens segueix, i que tampoc resseguim les passes d'un del davant, busquem aquella persona amb qui caminar plegats i anar fent mde la vida, una ruta compartida...
    fins que és pot ^^

    moltes gràcies per tot els relats!

    a rellegir-.te :P

  • CREU EN TU![Ofensiu]
    Nyanga | 27-08-2009

    Saps?
    Si alguna cosa he après, és que si que podem tirar endavant sols. Costa més, és cert, però només has de fer una cosa: CREURE EN TU. Creure que pots, que ets única, que vals, que t'estimes més que ningu, i que sola (ara que sigui envoltada de gent) podràs tirar endavant. I quan creguis això, serà més fàcil començar a fer el primer pas cap a la llum.
    Només has de creure en tu. I jo sé que pots!
    Al fi i al cap ets la unica que recorrera aquest cami de principi a final, envoltada per molta gent, gent que deixaras enrere, gent que et deixara enrere, potser algu que t'acompanyara part del cami, algu que coneixaras a les portes....PERO SEMPRE, SEMPRE TU.


    Moltes gràcies pel comentari tan afalagador! Jo també em sento tan identificada en les teves lletres...
    Una abraçada!!

l´Autor

Foto de perfil de ullsdexocolata

ullsdexocolata

20 Relats

54 Comentaris

22254 Lectures

Valoració de l'autor: 9.90

Biografia:
Els meus ulls van veure la llum per primer cop un 20 de març. Mallorca és la meva terra, la meva estimada Mallorca.


Espero que ajudeu a corregir-me. No demano comentaris ni valoracions magnífiques, tan sols paraules sinceres.


Podeu localitzar-me a: margaesteva_@hotmail.com