No

Un relat de: amelie

No em podràs entendre mai, et faig mal,t'allunyo de mi expressament, et torno a mirar, t'aboco a la beguda, t'obligo a avorrir-te, et desanimo cada vegada, et torno les esperances, torno a trencar les meves promeses, et vull a prop meu, no em decideixo, em faig complicada, agafo totes les trucades, no lluito i em queixo, em fa por perdre la llibertat, t'embolico una altra vegada, no deixo que creguis en mi, t'estimo i no t'ho dic, faig que et trobis en els meus escrits estúpids...

i no t'enfades?


Comentaris

  • Segueixo el comentari:

    et faig mal / i no t'enfades?: a voltes... si.

    et desanimo cada vegada: com avui...

    et torno les esperances:i no entenc el perquè.

    et vull a prop meu: però no ho sembla.

    t'embolico una altra vegada: ben cert.

    t'estimo i no t'ho dic: m'ho dius, i no m'ho crec (ara).

    No t'aturis

    L'escriptor mediocre
    (més mediocre que mai)

  • Desordenat i ràpid. Això li confereix sinceritat, ganes de que arribi directe al receptor. M'agrada.

    Hi ha algunes coses amb les que difereixo:
    No em podràs entendre mai: opino que, mai es pot arribar a conèixer/entendre algú. Fins i tot a vegades dubto de si em conec a mi mateix...

    t'aboco a la beguda: no és cert, a més... quin ma hi ha? :p.

    em faig complicada: tothom és complicat...

    agafo totes les trucades: i quin mal hi ha?

    em fa por perdre la llibertat: la llibertat és l'últim que has de perdre, lluita per ella.

    faig que et trobis en els meus escrits estúpids: els teus escrits NO són estúpids. I si ho són, doncs jo també, perquè m'agraden.

    i no t'enfades?. doncs no.

    I acabo el comentari que haig d'anar a sopar i m'està quedant mols llarg.

    No t'aturis

    L'escriptor mediocre

  • Enfadat??!![Ofensiu]
    Akunamatata | 26-06-2007 | Valoració: 8

    Perquè algú hauria d´enfadar-se perquè sigui estimat? L´amor és quelcom molt maco, però clar, amb ell porta unes conseqüències...
    La gent estimada s´hauria de sentir realmene en un nuvol...

    Que prefereixes, estimar o ser estimat?

    Un petoneet!

l´Autor

Foto de perfil de amelie

amelie

66 Relats

150 Comentaris

68648 Lectures

Valoració de l'autor: 9.63