no puc escapar-ne

Un relat de: kispar fidu

Les parets se'm cauen a sobre. Vull escapar.
Tot se'm fa immens. Necessito allunyar-me'n.

Fugir no sé on. Sentir que res em manté lligada a un lloc.
Les agulles dels rellotges m'atrapen i sento que em prenen el temps al seu pas. No puc escapar-ne i tot sembla ensorrar-se. El tic-tac del rellotge em persegueix eternament i se'm fa impossible separar-me'n.
Els meus ulls busquen alguna cosa de la qual en desconec el nom. Busquen desesperats una imatge. Potser un canvi.
Els sons em retenen en els meus somnis. Els somnis dels quals vull fugir. Necessito fugir-ne. Les paraules m'atrapen en habitacions blanques de les quals no n'entenc el significat. Les cançons em confonen i treuen el sentit a totes les meves creences.
Em traeix el cor que crida un plor desesperat però no mostra cap dolor. La ment m'abandona i no aconsegueix entendre'm.
Em confonc entre els rostres i no puc distingir-me'n.

Vull cridar, córrer i marxar; però no puc, no puc somiar. Desitjo volar, alçar els braços i sentir que l'aire recorre tot el meu cos. Necessito sentir la llibertat, arrancar les cadenes que em lliguen a una esclavitud creada per mi mateixa.
És un crit desesperat per una situació desconeguda. És una desesperació frustrant que a estones no em deixa guiar la meva vida.
És una frustració de la qual no puc escapar-ne i de la que desitjo oblidar-me'n.

Però no puc, no puc escapar-ne.

Comentaris

  • m'agrada.[Ofensiu]
    silenci_fosc | 15-02-2006

    buffff...
    he sentit una veueta adins meu que'm deia :

    " tranquil.la, ho veus com no ets pas l'única que sent aquesta desesperació de voler cridar i no poder, havent de callar constantment aquell desitg que sovint considerem desassenyat peró que no fa altra cosa que estimar..."

    xiketa, t'entec perfectament ... un petó molt gran i força!!!

  • Si que pots escapar-ne![Ofensiu]
    Soliloqui | 23-01-2006

    Hi ha la sortida, n'estic segura.
    Aixeca el vol, lluita i la trobaràs! I en podràs escapar!

  • Acabo d'arribar de[Ofensiu]
    Perestroika | 09-01-2006

    currar i estava passejant per aqui preparant els últims detalls per les classes, amb una infusió a la mà, super tranquil·la, i llegir-te m'ha fet agafar una angoixa... aix!

    Hem de trobar una estona, et dec un cacaolat enorme! mua!

l´Autor

Foto de perfil de kispar fidu

kispar fidu

133 Relats

861 Comentaris

211592 Lectures

Valoració de l'autor: 9.59

Biografia:
si vols descobrir, reCREA


De l'1 d'abril del 86. Sant Quirze(nca) del Vallès.


Escric per a teixir teranyines d'entortolligades paraules, i per a extreure què penso i sento quan sembla l'única manera.


Jo? esperit lliure, ànima catalana, cabreta biciada, somiadora, lluitadora, ment incansable, cul inquiet (i cap), ànima voladora, emprenedora, apassionada de l'art, i... deixeu-m'ho dir... poeta (a petits passos, però constants, formant-se).


kispar què? KISPAR FIDU
Gemma Gelabert Gonzalo