No m'entenguis

Un relat de: Itarildë

No m'entenguis
si de sobte començo a plorar.
No preguntis,
doncs no et sé contestar.

No m'entenguis
si quan dorms t'abraço ben fort.
Potser és por de que t'en vagis,
o potser sigui un malson.

No m'entenguis
si un dia no tinc ganes de parlar.
Potser no tinc res a dir,
o potser no vull errar.

No m'entenguis
si et crido i no tinc cap raó.
Potser és tot el meu patir
o potser molta tensió.

No m'entenguis
quan et truco sens motiu.
Només et volia sentir,
o recordar-me la teva veu.

No et demano que m'entenguis,
en moltes situacions.
Enten que t'estimo,
i per mi ja serà molt.

Enten-me llavors,
Si a cau d'orella et dic:
't'estimo, amor...
t'estimo amb molt delit'.

Comentaris

  • _ | 27-12-2006 | Valoració: 10

    és el primer cop que et llegeixo i t'asseguro que no serà pas l¡últim, m'ha encantat aquest relat, és preciòs, tan tendre, tan real...felicitats, és guapíssim!!

  • Excel·lent musicalitat[Ofensiu]
    focdegel | 27-12-2006

    Ei!!
    Gràcies!! Me n'alegro que t'agradi com escric =), no saps quin somriure se'm dibuixa sempre que algú em diu que li ha agradat una poesia meva... =)
    Et llegia ara i tu també tens molt bona mà, eh, en això? Aconsegueixes una musicalitat que a vegades és dificil de trobar =)
    Et seguiré llegint!!
    Si et passes pel meu Flog trobaras molts més poemes =)
    Una gran abraçada! I continua escrivint així!!

  • M'ha agradat molt![Ofensiu]
    Perestroika | 04-10-2006

    no em sona haver-te llegit, i he quedat encantada.

    El poema és bo, però personalment crec que guanyaria si hi treus l'estrofa de la trucada, treu ritme i força al poema.

    Tot i així, el trobo genial!

  • només una cosa[Ofensiu]
    Tiamat | 18-04-2005


    deixant de banda el que dius en el poema, comences fent rimar els versos abab però després ho deixes córrer. No sé si ho has fet expressament, però personalment, m'hauria semblat millor si, ja que en un principi tens l'intenció de fer rimar, ho fessis fins al final del poema.

    una abraçada

    Tiamat

  • DE VEGADES . . . .[Ofensiu]
    Manuel de Lino | 13-02-2005 | Valoració: 10

    es necesari forços que un home sigui fidel als seus ideals i digui que l'estima es una cosa innata als esers humans, no cal entendre res, simplement acceptar-ho.
    Pero de vegades veig que es mes facil dir-ho que fer-ho.
    l'amistad i l'estima poden anar juntes, perque no?
    R.A.

  • "La vida es bonica, però a vegades complicada" (Els Pets dix it)[Ofensiu]
    Metric_6 | 25-01-2005 | Valoració: 10

    Doncs si, crec fermament en l'exposat al títol. I que queda reflectida en aquesta bonica i sentida poesia que ens proposa la companya. No seria tot molt més fàcil si només ens comprenguéssim? Sense necessitar (ni voler) explicacions. Senzillament donar el suport vital que l'altre necessita de tu si ets l'afortunat que pot compartir la vida amb una persona tant interessants com son les nostres parelles.
    Això és per a mi, i crec que per a tu també, benvolguda poeta.
    Bé; per acabar dir que jo no hi entenc, de ritmes asonants i consonats. Però hi ha coses que arriben al cor. I aquesta poesia sens dubte sap fer-ho.
    Gràcies doncs, Itarildë.

  • Contradiccions...[Ofensiu]
    Aldarion | 23-01-2005 | Valoració: 10

    En això es basa el món. L'amor és un sentiment tan preciós i a la vegada tan extrany, tan maliciós... Ens farà fer coses que no volem, ens farà dir-ne d'altres que no desitjarem, i ens farà discutir, esbarallar-nos i potser reconciliar-nos... però sense amor no es pot viure. Per això, com molt bé dius Itarildê, sovint no té sentit intentar entendre a l'altre. Senzillament perque actuarà "sota els efectes de l'amor". Encara que a mi no m'ha agradat haver-la de llegir, és una poesia preciosa. Un petó.

  • es molt bonic[Ofensiu]
    AINOA | 22-01-2005 | Valoració: 9

    L'amor es aixi, dificil de entendre.
    Quant et semble que el tens agafat per un costat s'ha escapa per l'altre.
    Una abraçada.

  • l'amor i la raó[Ofensiu]
    aigua de mar | 22-01-2005

    moltes vegades no van junts ni tan sols es complementen... poden arribar a fer-se nosa. Intentar entendre racionalment tots els nostres actes i actituds pot portar-nos a la bogeria, al dubte, a presuposar coses que no existeixen ni existiran... Com tu dius només cal entendre que t'estimo... Només cal entendre-ho i creure-ho.

Valoració mitja: 9.67

l´Autor

Foto de perfil de Itarildë

Itarildë

3 Relats

15 Comentaris

4024 Lectures

Valoració de l'autor: 9.11

Últims relats de l'autor