Ningu ens ho va dir

Un relat de: night time is the right time.
Ningu ens va dir que viure comportava ser difícil en segons quins moments.
Viure no és només passar-ho bé, somriure i ésser feliç… Sinó que també són mals moments, dubtes i mal entesesos. Comporta resoldre les equacions que la vida ens ha portat i madurar. Créixer com a persona per ser cada dia millor i més i més millor. Però és realment necessari? Ni si ni no, avegades t’hi trobes a vegades no. Se’t acumula tot, familia, amics, els dubtes existencials que es tenen essent jove… No sé com ens ho fem, de petites coses que d’aqi a uns anys no ens importarant o més ben dit no els hi donarem tanta importancia com ara, en fem doncs un GRAN gramassa,. Inevitable. I com s’explica això? No som perfectes, i s’ha d’acceptar. Creus que no has vingut a fer res debo al món, res de necessari pels altres, però mentre tens els teus dubtes del món en general, inconcienment ajudes a gent, un somriure que algu necessiti tu el tindras i sense cap esforç ho faras. Un consell que creus que no és important, també ajuda. I és que la gent del nostre voltant ens ajuda a créixer i a vegades no ho valorem prou…
I tu ho fas tot be, més o menys, però ningu té solucións pels teus problemes. Realment no saps com t’ho fas perquè a ningu li passa el mateix. La gent es conforma dient: són males èpoques tothom en té…
Males èpoques? I ha de ser ara? Haig de decidir el meu futur ja, el que vull fer, si seguir com ara o no. I no puc decidir per manca de motivació en TOT.
No hi ha qui entengui la vida, definitivament

Comentaris

  • Vida dura[Ofensiu]
    hipocrates | 25-02-2011

    La vida és dura, però no defalleixis. Encara que no t'ho sembli, més ho va ser per als que ara estem a prop de la tercera edat. No perdis els ànims i no malbaratis els teus esforços per coses que no tenen sentit.
    Un petó i una abraçada, ànims i a seguir escrivint, sobre tot si vigiles el teclat...

  • en efecte la vida és dura[Ofensiu]
    joandemataro | 02-02-2011 | Valoració: 10

    però tu ets joveneta i tens molta vitalitat, no et tanquis mai, comparteix amb les poques amigues i amics que saps que són de confiança i pren decissions, t'equivocaràs a vegades però sempre de tot es treu alguna cosa positiva
    rep una salutació cordial des de mataró
    joan